Nån som vet var det är gratis bensin imorogn?

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Har letat och letat men kan inte hitta var det är gratis bensin. Vet att det är i Västra Frölunda nånstans.

har hört att om man har en slang och en skruv mejsel så ska det tydlig gå att få bensin från saker med 4 hjul..fattar inte va dom mena bara :va

Råder dig att inte testa Grisen blir inte så glad tror jag

Last edited:
JoJoman skrev:
Har letat och letat men kan inte hitta var det är gratis bensin. Vet att det är i Västra Frölunda nånstans.

Shell automatstation!! det finns en där mark bor!!.. vilken tid va det?? skall vi mötas där?? (emma som skriver)(farfar har ju diesel så jag får tanka mammas bil som jag kör)

Last edited:
Tror att det är här:

Shell
A Odhners g.

Ska kolla när jag lämnar Jojo på jobbet då det ligger nästan jämte.

Emma - vi kanske syns där, har tyvärr glömt min mobiltelefon hos en kompis :4skrika annars kunde vi hörts av.

Mi-Ni skrev:
Tror att det är här:

Shell
A Odhners g.

Ska kolla när jag lämnar Jojo på jobbet då det ligger nästan jämte.

Emma - vi kanske syns där, har tyvärr glömt min mobiltelefon hos en kompis :4skrika annars kunde vi hörts av.

MiNi - :fatta! hämta mobilen då! :)

hhmm vilken tid va det då?? :kocko

Konstaterade snabbt när jag läste tidningen att det är ingen ide att vi åker dit idag för då får vi sitta där och vänta i en vecka för det är inte föräns den 27/9..... så då ses vi där om en vecka med planerings block å fika

Last edited:
Monster tjejen skrev:
MiNi - :fatta! hämta mobilen då! :)

hhmm vilken tid va det då?? :kocko

Konstaterade snabbt när jag läste tidningen att det är ingen ide att vi åker dit idag för då får vi sitta där och vänta i en vecka för det är inte föräns den 27/9..... så då ses vi där om en vecka med planerings block å fika

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=235159 :näsblod

Att folk orkar hålla på och köa och krångla för några hundralappar soppa. Hoppas att jag aldrig sjunker så lågt

Ja nån hade till o med dragit kniv i gratis yran :tummenupp :kocko :huvet :tungan

Saxat från nyheterna:

Man drog kniv i bensinkö
Göteborg 27 sep 16:23

Mellan klockan tolv och ett mitt på tisdagen kunde den som ville tanka gratis vid Shell i Frölunda. Och det var naturligtvis många bilister som ville det, redan flera timmar innan pumparna öppnade var det långa köer, rapporterar SR Göteborg.

En man som försökte tränga sig före motades bort från kön, men drog då kniv mot personalen. När polis kom till platsen hade mannen hunnit försvinna.

:rolleyes: Käck kille

Det här låter oxå som en kul arbetsuppgift:

- Värst brukar det bli när man klockan 13.00 skall bryta kön och säga till den första att han inte får tanka. Det jobbet brukar jag få ta, säger Anders Hedenbeck.

:hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...