Nån som vet vad Nordia Imports TRIM KIT till CH-racing kan innehålla??

draccatryck

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
Husaberg FC450 -07
Hejsan!
Undrar om det är nån som vet vad Nordia Imports TRIM KIT till CH-racing 125cc kan innehålla?? Det är sagt att det skulle släppas nån gång i Juni men det finns ingen information om vad det kommer innehålla och pris uppgifter osv. :va Bara undrar om det är nån som vet! Skriv allt ni vet! :tummenupp
Ha de bra!
//Benny

Nope de är de inte....de är yamahas 4-takts 125 motor som de har i lw 125:orna elr vad de heter...

Paradoxy skrev:
:fatta! på dig.

Jag menade i trim kitet :7peta

Inte trimkittet då? :7peta

Du har inte ens en hoj, så sluta påpeka hur dåliga 4-taktarna är, för det är de inte! Vad är så dåligt med de? Driftsäkerheten? Att de inte bjuder till att köra farligt fort? Sköna att framföra på mindre vägar och i stan?

Itacha75 skrev:
Inte trimkittet då? :7peta

Du har inte ens en hoj, så sluta påpeka hur dåliga 4-taktarna är, för det är de inte! Vad är så dåligt med de? Driftsäkerheten? Att de inte bjuder till att köra farligt fort? Sköna att framföra på mindre vägar och i stan?

Ne trim kitet :rolleyes:

Jag säger inte att 4-takt är dåligt, men det är inte lika mycket effekt som en 2-taktare. 4-takt är ju underbart ljud, vrid över hela registret och är nog härliga att åka på i stan och på mindre vägar.

Och eftersom vi pratade om trim så tänkte jag skoja lite :7peta

benny en polare här håller på att snacka med en del killar om trimm kitt till den hojen.. förmodligen kommer han att få reda på det imorgon eller i början på nästa vecka .. jag hojtar till i tråden eller PMar dig så fort jag vet :tummenupp

125zor skrev:
benny en polare här håller på att snacka med en del killar om trimm kitt till den hojen.. förmodligen kommer han att få reda på det imorgon eller i början på nästa vecka .. jag hojtar till i tråden eller PMar dig så fort jag vet :tummenupp

Jag röstar på att du hojtar i tråden :hihi

Paradoxy skrev:
Ne trim kitet :rolleyes:

Jag säger inte att 4-takt är dåligt, men det är inte lika mycket effekt som en 2-taktare. 4-takt är ju underbart ljud, vrid över hela registret och är nog härliga att åka på i stan och på mindre vägar.

Och eftersom vi pratade om trim så tänkte jag skoja lite :7peta
Jag skrattade lite iallfall :rolleyes:

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!