YamahaJojje
Hojlös
Hej!
Hittade denna hojen när jag letade efter supermotardhojar
http://www.motocross.dk/tm530_4tsme_03.htm
Den verkar väldigt fin sitter dessutom Öhlins fram/bak orginal och motorn är en Yamaha license modell..
Nån som vet om den är bra???
Hittade denna hojen när jag letade efter supermotardhojar
http://www.motocross.dk/tm530_4tsme_03.htm
Den verkar väldigt fin sitter dessutom Öhlins fram/bak orginal och motorn är en Yamaha license modell..
Nån som vet om den är bra???
Men det påverkar ju inte prestandan
sen Öhlins orginal och Yamma motor! kan de gå fel??? hehe