Nån som vet om TM530SME är bra?

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Ekeby/Kågeröd
Hoj
- SÅLD -
Hej!

Hittade denna hojen när jag letade efter supermotardhojar

http://www.motocross.dk/tm530_4tsme_03.htm

Den verkar väldigt fin sitter dessutom Öhlins fram/bak orginal och motorn är en Yamaha license modell..

Nån som vet om den är bra???

250_400_530_4tsme_03.jpg
 
1.Det är Helg, de flesta sporthojare verkar vara jobbsurfare :)
2.Har aldrig sett någon, TM är ju inget stort märke i Sverige, speciellt inte på motard

Den e nog finfin att köra, synd att den ser ut som en överstyladmoppe bara :tungan Men det påverkar ju inte prestandan :tummenupp

YamahaJojje skrev:
E den skit eller??? ingen som svarar...
 
Tom Byron skrev:
1.Det är Helg, de flesta sporthojare verkar vara jobbsurfare :)
2.Har aldrig sett någon, TM är ju inget stort märke i Sverige, speciellt inte på motard

Den e nog finfin att köra, synd att den ser ut som en överstyladmoppe bara :tungan Men det påverkar ju inte prestandan :tummenupp
Nä den ser finfin ut :rock sen Öhlins orginal och Yamma motor! kan de gå fel??? hehe
 
Saknas väl sådär bara 200cc för den ska slå på den svenska marknaden, vad kostar den?

YamahaJojje skrev:
Nä den ser finfin ut :rock sen Öhlins orginal och Yamma motor! kan de gå fel??? hehe
 
Ja trodde TM tillverkade en helt egen motor.
De borde ju ha en del koll efter år av annan motortillverkning.

Öhlinsgaffel e väl tillval för några spänn ...

Enligt de rykten jag hört e det fina grejer. TM har flertalet modeller med i Allt om MC's nyprislista som kom häromdan med svenska priser å allt, tom. posör hojen med alufälgar,fälgbroms å enkelsving ...
 
kiko skrev:
Ja trodde TM tillverkade en helt egen motor.
De borde ju ha en del koll efter år av annan motortillverkning.

Öhlinsgaffel e väl tillval för några spänn ...

Enligt de rykten jag hört e det fina grejer. TM har flertalet modeller med i Allt om MC's nyprislista som kom häromdan med svenska priser å allt, tom. posör hojen med alufälgar,fälgbroms å enkelsving ...


oj fett! Ja men 450 och 530:n är ritade av Yamahas utveckligs avdelning! Dem la krutet på sina 2 taktare :kocko Varför man nu vill det... Har du nån bild på den?
 
YamahaJojje skrev:
Vet ej! enligt tm importen i danmark ska den ligga på runt 80 000 danska!!! Det e rätt så billigt!!! VILL HA!!!

Billigt?? det är ju runt 100.000 SEK.
Inte billigt för en Motard, hur stylad den än må vara.

Fast Öhlins... mums... :D
 
95 192,00 SEK faktiskt!!! :rock
Men om jag skulle köpa t.e.x. Yamaha wr450f+ motard fälgar + braking wheel brake kit öhlins fram + bak skulle jag hamna över 110 000 kr!!!
 
97 000 :- för 530 SMM Black Dream modellen enligt Allt om MC's nyprislista.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top