Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Manne skrev:2283531hej på er!
Tänkte kolla om det finns någon som har eller vet om ngn som har en kraschad r1 som han vill bli av med.
har ett litet projekt på g......
Kraschar inte varannan R-1a? Typ varje år? Du har säkert snart hela garaget fullt!Manne skrev:2283531hej på er!
Tänkte kolla om det finns någon som har eller vet om ngn som har en kraschad r1 som han vill bli av med.
har ett litet projekt på g......
R1_Swedeace skrev:2283535Krashad njae, lite repig på höger kåpa dock....
Fanns en tråd som kom upp med en r1 på blocket för 12000 (Idag)Manne skrev:2284221pm.a över pris och skada om du är seriös, är väl ute efter en rejält vurpad hoj egentligen...
Hitecfrollo skrev:2284230Fanns en tråd som kom upp med en r1 på blocket för 12000 (Idag)
http://www.blocket.se/vi/8700836.htm?ca=12_s
kolla den![]()
Du får kolla efter ram löst, det lär inte gå att få så mkt delar för mindre pengar. Kompisen hittade en ram för 3000kr en som behövde pengarManne skrev:2284296bra pris, men jag behöver papper på den också
Hitecfrollo skrev:2284310
Hör med de som kör ERF de brukar kunna ha lite extra ramar, oftast tyskramar men papper brukar finnas så det är ju ett mindre problem.
EricMetal skrev:2284873Vad ska du med en kraschad r1 till? sist jag hörde att nån ville ha en tok krashad hoj var det för att han hade köpt en stulen och behövde papper från en annan.
jag är inte nyfiken, vill bara veta![]()
ahaaaa ok.. lycka till, säger till om jag hör nånManne skrev:2284968för att komma undan billigare, har en hög med delar sedan jag rejsade i rookie1000 -04, körde med r1 men krascade hårt på slutet och slog av styrstoppet så styret slog in i den kryssade ramen....tänkte köra gata nu därför papper...
Mr Helmut skrev:2283534G.A.S.T
Har nog en till över sedan Gotlandring skulle jag tro![]()
Hitecfrollo skrev:2284230Fanns en tråd som kom upp med en r1 på blocket för 12000 (Idag)
http://www.blocket.se/vi/8700836.htm?ca=12_s
kolla den![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |