Nån Som Vart På Mässan ännu?

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Nån som vart i Göteborg ännu på mässan?

Var det nått att ha?

Hur var shopping sidan? Bra eller ? Vad fans att handla ? Skinnställ,hjälm , delar ? Till vilka priser ?

MVH NYFIKEN ( åker i morrn bitti)

Last edited:
Ja, det var skit, åk inte dit, det var förra årets modeller, 400:- i inträde och kallt som på utsidan för att spara in på värmen..

R1-Night-Rider skrev:
var nu seriös !!
Det var ok, kolla bilder och film tråden i gbg-forumet för lite teas bilder!
Man kan handla ganska mycket på övre planet till schyssta priser, men lulllull som nyckelringar och sånt har värre kilopris än guld.. Löjligt som fan.. Och mat o sånt har flygplatspriser som vanligt..

Hoppas du får kul!

Hultan skrev:
Det var ok, kolla bilder och film tråden i gbg-forumet för lite teas bilder!
Man kan handla ganska mycket på övre planet till schyssta priser, men lulllull som nyckelringar och sånt har värre kilopris än guld.. Löjligt som fan.. Och mat o sånt har flygplatspriser som vanligt..

Hoppas du får kul!

Ok , fan va nice... Hoppa ja hittar allt ja ska ha då =)

var kul, finns rätt mycket blandat att titta på. Ac farias hade ju tyvärr rätt litet utrymme men det var ändå kul att se när han showade. På ovanvåningen finns skinnställ för mellan 2000-10 000+ går du ner fanns där ännu fler ställ de flesta för runt mellan 7-10 000. Finns lite smådelar och sånt men inte massor. Rätt stort utbud av mc filmer etc. Var en trevlig mässa med många fina hojar. Nya gsxr 1000 är riktigt fin.
Ha det kul där iallafall :tummenupp

Thundercat skrev:
Kolla på AC Farias stuntshow! :tummenupp :yoparty

Ja bandade den,men synd att speakern va jävligt jobbig + att det var ju knappt nått fäste på golvet för han :(

Men duttig va han :tummenupp

Var där igår, tyckte det var sådär. Visst fanns det mycket att handla. Lelles hade en stor monter (kallas det så?) Massa ställ och hjälmar. Dom hade 10% på hela sortimentet. På övervåningen fanns det som sagt en hel del. Kompisens flickvän köpte ett par skinnhandskar + ett par allväderhandskar för 250:-. Själv hittade jag ingenting, men knäppte ett par hyggliga bilder. Om P-huset på focus är fullt kan jag tipsa om Tomtegatans P-hus, kostar 4 spänn i timman och tog 5-10 min att gå med barnvagn.

Jag var inte så imponerad av varken AC Farias eller de där freestyle nissarna.
Alldeles på tok för mycket minimotorcyklar på mässan.
Dessutom var det glest med monterbrudar och ett på tok för stort sortiment av kromade blyslädar.
BMW:s monter var snyggast och flickorna på Nilssons Motorsport var det enda som gjorde resan värt mödan.
För övrigt så var sortimentet som hos min lokala MC handlare :hihi

rejser skrev:
nä han va ju rätt kass..not!
fast pukasolot kunde han skippat...

Han var inte direkt dålig på att framföra hojen, men jag blev inte imponerad.
Hehe, pukasolot var ganska lamt och att köra hoj med munspel var ingen sensation.
Såg någon för ett par månader sedan som spelade saxofon och körde runt i cirklar.

Men som sagt; jag blev inte imponerad.

Hade inte höga förväntningar, trots det så tyckte ja det var väldigt lyckat. Fast vet inte om ja gör om bil-trippen till göteborg, blir ju endå Sthlm nästa år?

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN