nån som vart i israel?

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
tänkte pka dit efter sommarn nån gång. vad kostar det att leva/supa/bo/äta där egentligen. hur är det o semestra där, tänkte mest partaja o så, vilka städer är bra?

Var i Eilat 95. Helt ok. Bodde iofs på ett riktigt schysst hotell. Kommer ihåg att vi gjorde en tripp till Jerusalem och döda havet. Snorklade å dök nästan hela tiden. Åk!

Israel är ett otroligt vackert land. Och ett dopp i döda havet är ett MÅSTE!
Har varit i Natanya. Maten var dyr och ölen & ciggen billig. De flesta tjejer är hårt hållna, så att ragga på de inhemska tjejerna är kört. Och tvärtom kan jag säga att man ska inte åka ner som ensam tjej (som "någon" råkade göra, då ingen ville följa med :rolleyes: ). De inhemska killarna räknar utländska tjejer som lösaktiga och man får inte vara ensam länge, vare sig man vill eller ej.. :4skrika

Glöm inte ett besök till den högintressanta Gazaremsan, vi vet ju all vilket fredligt och tolerant folk Israelerna är. Annars kan man väl plocka apelsiner på nån kibbutz?

stoooffe skrev:
2070630 Varför just Israel? :va

well jag har ett par brudar som tjatar på mej, dom vill att jag ska komma ner. har jobbat många år i krekland o där är det mycket israeler så jag har lärt känna en hel del. nu har jag vart hemma i 3 år så det är fan dags nu o dra nånstans. ok min egen lista över brudars utseende: colombia no1. venezuela no2. israel no3.. skulle va coolt att t o m överleva resan också så jag väljer israel.. thats why. man kan ju ta med sej lakritspizzorna också o lira lite house för dom. tror det kommer bli en bra resa. tack för tipsen. bring it on om ni har mer, jag är laddad

brewdar hmm jo känner till att jag inte är judisk. men som ett par av dom grabbarna jag känner sa: aha your swedish.. well there´s bad girls in israel too you know. dom menade att det va no problems :tuttar dom lät trovärdiga..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg