Nån som va ute o åkte hoj i Salabackar idag?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Va ute o gick i Salabackar när man plötsligt hörde det välbekanta mullret från en stor encylindrig hoj. Tog några sekunder så dök det upp en Husaberg motard, fan så skönt att se :) Det va halt och isigt så det gick inte fort, men bara ljudet i sig värmde gott i kylan. Snart måste det bli vår!! :4skrika

Vet inte om det va nån här på forumet som va ute och åkte?

Jag mötte en gul sporthoj som antagligen varit på Lelles idag så det är inte bara motarder ute.

.

Jag har åkt i helgen, det var lite kallt men bara dom första två metrarna, sedan värmde känslan...

Ett grattis från Tornet..
Sitter å letar bästa priset på drivpaket själv.. :Bugar

MackeNo1 skrev:
...Tog några sekunder så dök det upp en Husaberg motard, fan så skönt att se...
Det kan ha varit min granne. Jag har väckts några helger de senaste veckorna när han har dragit iväg på sin husa. Och ja, jag blir avis varje gång han startar hojen.

Vad jag vet så är han inte med på forumet.

De var inte jag men jag tog en sväng till Fullerö och tillbaka i söndags kväll :banana
Kallt som fan, halkigt och blåsigt så jag nästan trillade av hojen men oj så skönt det var att få rikta framhjulet mot himlen igen :)
Jag var bara tvungen att sticka ut på en kort repa när jag äntligen fick liv i hojen. Efter att ha haft kupévärmaren riktad mot motorn, 7 sorger och 8 bedrövelser samt en halv flaska startgas så gick bettan igång så snällt! (tack, nu behöver jag inte träna vänsterbenet mer iår...)

Nu är våren nära :squid :hoppa

MackeNo1 skrev:
Va ute o gick i Salabackar när man plötsligt hörde det välbekanta mullret från en stor encylindrig hoj. Tog några sekunder så dök det upp en Husaberg motard, fan så skönt att se :) Det va halt och isigt så det gick inte fort, men bara ljudet i sig värmde gott i kylan. Snart måste det bli vår!! :4skrika

Vet inte om det va nån här på forumet som va ute och åkte?
Jag var ute och åkte i centrum bland alla poliser utan hjälm, flyttade hojjen
från ett garage till ett annat ca:500meter för att byta koppling.
Tyvärr så fick jag som vanligt inte rätt grejor från Lelles så nu väntar jag på delar...

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP