Nån som testat OrbiTrek?

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Har blivit nyfiken på en sån där "mokkajäng" som dom gör reklam för på tv. Från Tv- shop eller Tvins... OrbiTrek. Har hört att den ska vara skonsam mot knäna.Men endå ge bra träning för kroppen. Jag skulle så gärna vilja kunna vara ute och springa. Men har problem me ett knä som sätter stopp för det. :3freak
Är ute och går me stavar ett par gånger i veckan. Men skulle vilja ha lite mer träning för hela kroppen...

Är det nån som har testat en sån där maskin? Funkar den för att få igång kroppen/konditionen och gå ner i vikt?

// Lena

Bifogat

• P01.jpg
    P01.jpg
    55.2 KB · Visningar: 561
Det som säljs på TV-shop är det bästa som finns och det mest prisvärda, och handlar du inom 10 minuter så får du även med ett extra sittunderlag som bränner bort celluliterna om du även har köpt OralFlex multikrämen som passar ihop med den galvaniska ryggmasseraren.

Köp ett träningskort på gymmet runt hörnet.

Lilla_Tingeling skrev:
2156539 Har blivit nyfiken på en sån där "mokkajäng" som dom gör reklam för på tv. Från Tv- shop eller Tvins... OrbiTrek. Har hört att den ska vara skonsam mot knäna.Men endå ge bra träning för kroppen. Jag skulle så gärna vilja kunna vara ute och springa. Men har problem me ett knä som sätter stopp för det. :3freak
Är ute och går me stavar ett par gånger i veckan. Men skulle vilja ha lite mer träning för hela kroppen...

Är det nån som har testat en sån där maskin? Funkar den för att få igång kroppen/konditionen och gå ner i vikt?

// Lena

En polares morsa till mig har en sån där och hon är väl inte direkt imponerad. Dom gånger jag testat liknande saker på gymmet så märker man ju att det spar på leder och knän, dessutom roligare än löpbandet. Vill du dock vara utomhus och trimma så kanske du ska testa roller blades eller nåt så slipper du belasta knät på samma sätt?

Fast ni kanske bara har grusvägar i Tierp :tungan?

Solid snake skrev:
2156799 Kanske inte så tufft att plöja bort sitt hus. :rolleyes:

Men vaffan, jag bor tamefan inte på en åker!

Men jag har däremot tre stycken omkring mig :hihi

Gabor skrev:

Jo, uppsala är verkligen den vackraste staden i Sverige. Sen är absolut inte majoriteten pundare och gäng.

:rolleyes:

Tierp har den största tillverkningen i världen på brunnslock. Slå det om ni kan! :FU

Jonathan skrev:
2157815 Men vaffan, jag bor tamefan inte på en åker!

Men jag har däremot tre stycken omkring mig :hihi

Jo, uppsala är verkligen den vackraste staden i Sverige. Sen är absolut inte majoriteten pundare och gäng.

:rolleyes:

Tierp har den största tillverkningen i världen på brunnslock. Slå det om ni kan! :FU

Fräckt att ni tillverkar sånna saker som folk alltid ser ner på och trampar på. :hihi

stoooffe skrev:
2157835 Fräckt att ni tillverkar sånna saker som folk alltid ser ner på och trampar på. :hihi
Woahahahaha :rofl :rofl :rofl

Jonathan skrev:
2158240 Ptja, du kanske skulle föredra en värld utan brunnslock ?
Nä, brunnslocken är roliga att sladda på. :3freak

Om man slutade göra massa hål i gatan skulle inga hala lock behövas, men då skulle iofs Tierpsborna bara ha åkerplöjning, inavel & hembränning kvar att pyssla med. :hihi

Den är grym, eller kanske inte just DEN maskinen, men just den typen; crosstrainer. Har kört flera olika sånna maskiner i 4-5 år och kan bara säga att de är underbara! Vill du bränna fett så är det den bästa konditionsmaskinen du kan köpa.

Himla skonsam är den oxå, jag har reumatism så jag pallar inte o kuta på löparband eller ute i naturen utan då är denna perfekt. Mjuk o skön!

Jag ska köpa mig en sån när jag får lite större hemma så jag får plats med den. Köper nog inte från tv-shop utan från någon affär där man kan testa den ordentligt innan man köper. Det är stor skillnad på modellerna.

Lilla_Tingeling skrev:
2156539 Har blivit nyfiken på en sån där "mokkajäng" som dom gör reklam för på tv. Från Tv- shop eller Tvins... OrbiTrek. Har hört att den ska vara skonsam mot knäna.Men endå ge bra träning för kroppen. Jag skulle så gärna vilja kunna vara ute och springa. Men har problem me ett knä som sätter stopp för det. :3freak

// Lena

Mina föräldrar har en liknande som är inhandlad på Intersport tror jag. Har själv provat den några gånger och jag tycker den känns skonsam mot lederna och det finns många olika inställningar på den( vilken typ av träning man vill köra) så att det inte blir så enformigt.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!