Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AA skrev:Tänkte ge brossan inskrivningen/teorin i födelsedagspresent och behöver därför tips på lämplig trafikskola i Malmö.
Nån som kan rekommendera någon?
Ha de´
/AA
Tymo skrev:Tje.. har haft mitt KK i september 2004.. tagit den hos Erikson-trafikskola.. dom hade ett paket pris som teori var på köpet.. har tränat med både Kalle & Konny.. dom e ju helt fantastiska läraren.. men priset var inte särskillt billigt. ska min brorse och två till kompisar börjar snart där !!!
ojojoj.. jag visste inte att datornörd kan vara så snuskig !!rookie skrev:Teori för ett KK??? Fantastiska lärare??? Kalle o Konny??? ojojoj.....![]()
![]()
Tymo skrev:ojojoj.. jag visste inte att datornörd kan vara så snuskig !!![]()
Dede skrev:Tog mitt 2003. Körde på värnhems trafikskola. Rikard som jobbar där tycker jag är helt kanon. Hade tidigare på triangelns trafikskola.
Tror han ligger ganska bra till i pris också och inte särskilt svårt att få körtider.
Fire skrev:Jag körde också där. Rikard är jättebra![]()
![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Tycker du ska ge han en teoribok samt pengar till lämp + uppskrivning istället
Teori på körskola låter overkill, jag och många andra gjorde den själv
Kimen skrev:Rikard har tyvärr slutat. Han kränger numer bilar.![]()
Dede skrev:Va fasiken. Han som köpte in nya hojar och allt. Varför nu detta
Tycker du borde betala en avgift till mig för hyra av böcker!Lunkiz skrev:samma här! jag bara beställde och skrev! alltid bäst att ha teorin avklarad när man börjar på skolan!
McRae skrev:Tycker du borde betala en avgift till mig för hyra av böcker!
Som du nu tydligen gett till nån annan...![]()
xyx skrev:Tog på Drottninggatans trafikskola och min flickvän håller på att ta kort nu (på samma ställe).
De ger 10% rabatt på lektioner och gratis teori just nu, så de kostar 290:- per 40 minuter.
Joakim som kör där är bra.
Lokaler etc håller kanske inte högsta standard, men det känns rätt oviktigt så länge det andra funkar.
Tsunami skrev:Av vad jag har sett av dom skulle jag dra mig för att köra med dom.
Hojarna är gammla och klotade.
Det var ett gäng från den skolan som körde upp samtidigt som mig, en av deras elever bromsade omkull.
Hojen pajade och dom anndra kunde inte köra.
Deras lärare hade dragit innan dom började köra :kocko
I minst en timme försökte dom få tag i sin lärare för att få hjälp.
KASS
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti