Nån som tagit körkort för båge nyligen?

• Thread starter Thread starter AA
  • Start date Start date

AA

-:O:-
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Il Ducati + mopperäcer
Tänkte ge brossan inskrivningen/teorin i födelsedagspresent och behöver därför tips på lämplig trafikskola i Malmö.

Nån som kan rekommendera någon?

Ha de´

/AA

AA skrev:
Tänkte ge brossan inskrivningen/teorin i födelsedagspresent och behöver därför tips på lämplig trafikskola i Malmö.

Nån som kan rekommendera någon?

Ha de´

/AA

Tog mitt 2003. Körde på värnhems trafikskola. Rikard som jobbar där tycker jag är helt kanon. Hade tidigare på triangelns trafikskola.
Tror han ligger ganska bra till i pris också och inte särskilt svårt att få körtider.

Tog på Drottninggatans trafikskola och min flickvän håller på att ta kort nu (på samma ställe).

De ger 10% rabatt på lektioner och gratis teori just nu, så de kostar 290:- per 40 minuter.
Joakim som kör där är bra.

Lokaler etc håller kanske inte högsta standard, men det känns rätt oviktigt så länge det andra funkar.

Last edited:
Tje.. har haft mitt KK i september 2004.. tagit den hos Erikson-trafikskola.. dom hade ett paket pris som teori var på köpet.. har tränat med både Kalle & Konny.. dom e ju helt fantastiska läraren.. men priset var inte särskillt billigt. ska min brorse och två till kompisar börjar snart där !!!

Instämmer med Tymo! Tog mitt Juli 2004 på Erikssons. Bra lärare! Kanske kan vara värt att betala liiite mer för det med tanke på att det kan kosta din brossa mer i slutänden att jaga billigt kort med pissig utbildning!? Det lät klok va....?! Ja, ja... Lycka till i jakten! :tummenupp

Tymo skrev:
Tje.. har haft mitt KK i september 2004.. tagit den hos Erikson-trafikskola.. dom hade ett paket pris som teori var på köpet.. har tränat med både Kalle & Konny.. dom e ju helt fantastiska läraren.. men priset var inte särskillt billigt. ska min brorse och två till kompisar börjar snart där !!!

Teori för ett KK??? Fantastiska lärare??? Kalle o Konny??? ojojoj..... :D :hihi

Tog också mitt A- kort på Eriksson med Kalle och Conny och vet i fan om jag kan hålla med om att dom är så bra...
Lite överreklamerade får jag nog säga. Slappa i sina instruktioner och mer övervakare än lärare ibland. Är man brud är det lite annorlunda men det är väl inte din bror? :tuttar
Dock har dom ypperliga träningsmöjligheter på MECA Raceway.

Skulle nog titta på andra alternativ typ Erikslust.

Dede skrev:
Tog mitt 2003. Körde på värnhems trafikskola. Rikard som jobbar där tycker jag är helt kanon. Hade tidigare på triangelns trafikskola.
Tror han ligger ganska bra till i pris också och inte särskilt svårt att få körtider.

Jag körde också där. Rikard är jättebra :tummenupp :tummenupp

Tycker du ska ge han en teoribok samt pengar till lämp + uppskrivning istället

Teori på körskola låter overkill, jag och många andra gjorde den själv

Anton_Ljunghusen skrev:
Tycker du ska ge han en teoribok samt pengar till lämp + uppskrivning istället

Teori på körskola låter overkill, jag och många andra gjorde den själv

samma här! jag bara beställde och skrev! alltid bäst att ha teorin avklarad när man börjar på skolan!

Dede skrev:
Va fasiken. Han som köpte in nya hojar och allt. Varför nu detta

Det får du fråga honom själv. Jag kan pm:a dig tele nr om du vill.

Ps: körskolan finns dock kvar!

Lunkiz skrev:
samma här! jag bara beställde och skrev! alltid bäst att ha teorin avklarad när man börjar på skolan!
Tycker du borde betala en avgift till mig för hyra av böcker!
Som du nu tydligen gett till nån annan... :7peta

McRae skrev:
Tycker du borde betala en avgift till mig för hyra av böcker!
Som du nu tydligen gett till nån annan... :7peta

kom på det när han frågade! hade ingen anning om det! fassan hade dom sist så du får säga till honom! :D
fast det var väl bara en bok va? han lånade 2 varav en vanlig trafikbok av mig sen var den adnra nog en mc bok! har ingen anning!!! :brinnerup

trodde faktist inte att jag hade deem kvar!

xyx skrev:
Tog på Drottninggatans trafikskola och min flickvän håller på att ta kort nu (på samma ställe).

De ger 10% rabatt på lektioner och gratis teori just nu, så de kostar 290:- per 40 minuter.
Joakim som kör där är bra.

Lokaler etc håller kanske inte högsta standard, men det känns rätt oviktigt så länge det andra funkar.

Av vad jag har sett av dom skulle jag dra mig för att köra med dom.
Hojarna är gammla och klotade.

Det var ett gäng från den skolan som körde upp samtidigt som mig, en av deras elever bromsade omkull.
Hojen pajade och dom anndra kunde inte köra.
Deras lärare hade dragit innan dom började köra :kocko
I minst en timme försökte dom få tag i sin lärare för att få hjälp.
KASS

Tsunami skrev:
Av vad jag har sett av dom skulle jag dra mig för att köra med dom.
Hojarna är gammla och klotade.

Det var ett gäng från den skolan som körde upp samtidigt som mig, en av deras elever bromsade omkull.
Hojen pajade och dom anndra kunde inte köra.
Deras lärare hade dragit innan dom började köra :kocko
I minst en timme försökte dom få tag i sin lärare för att få hjälp.
KASS

Kan bara instämma! Gick på drottninggatans 2003 och dem kan jag verkligen INTE rekommendera!!! :huvet

Och ang. läraren så vet jag inte...han körde ALDRIG hoj själv, deras organisation var ett skämt, de hade inte förbokade uppkörningstillfällen, en av hojarna gick på 3 cylindrar under HELA min tid där osv osv osv...avrådes bestämmt!!!

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...