Nån som skall söderut efter Falken

Hansen

#68 Formerly known as Gixxer Jonas
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
GSXR 1000
Hej,

Jag skall tydligen ut och flyga lite på Söndag kväll och kan tyvärr inte sitta och och snacka kurvfart med "Zoulan" i 6 timmar på Söndag efter racet.

Behöver en passagerarplats söderut (slutmål kastrup), så Malmö el likande vore kanon.

Jag kör Råkky 1000 racet och gissar att vi för ovanlighetens skull kör sist.
Behöver kanske packa ihop lite efter men är annars flexibel.

Planet går inte förrän 22.45.

Någon som har plats för en gammal stackare?

Ciao

/Jonas

Gixxer Jonas skrev:
Hej,

Jag skall tydligen ut och flyga lite på Söndag kväll och kan tyvärr inte sitta och och snacka kurvfart med "Zoulan" i 6 timmar på Söndag efter racet.

Behöver en passagerarplats söderut (slutmål kastrup), så Malmö el likande vore kanon.

Jag kör Råkky 1000 racet och gissar att vi för ovanlighetens skull kör sist.
Behöver kanske packa ihop lite efter men är annars flexibel.

Planet går inte förrän 22.45.

Någon som har plats för en gammal stackare?

Ciao

/Jonas

Jag ska till Lund och åker från Falkenberg efter att alla racen är över, så du kan åka med till Lund. Jag släppa av dig vid stationen.

Beroende på hur var o när.. så kanske det finns plats .. falkenberg staffanstorp..
Kanske..

Nordgren skrev:
Jag ska till Lund och åker från Falkenberg efter att alla racen är över, så du kan åka med till Lund. Jag släppa av dig vid stationen.

Hallå Henrik.

Lund funkar väl utmärkt.
Går ju flera Tåg/Buss till Kastrup i timman.
Hur sent åker du?
Skall ev hjälpa Söreo lite med packningen men det är lite upp till den jag åker mé.

Tackar

/Jonas

Gixxer Jonas skrev:
Hallå Henrik.

Lund funkar väl utmärkt.
Går ju flera Tåg/Buss till Kastrup i timman.
Hur sent åker du?
Skall ev hjälpa Söreo lite med packningen men det är lite upp till den jag åker mé.

Tackar

/Jonas

Tyvärr är jag inte så snabb på att lasta, pratar för mycket och jobbar för långsamt. Men med lite organisation och hjälp ska det väl inte ta för lång tid. Men du måste ha en reservplan om jag skulle krascha och inte ska till Lund. Kolla tex x2000 från Falkenberg eller Halmstad till Malmö osv.

Nordgren skrev:
Tyvärr är jag inte så snabb på att lasta, pratar för mycket och jobbar för långsamt. Men med lite organisation och hjälp ska det väl inte ta för lång tid. Men du måste ha en reservplan om jag skulle krascha och inte ska till Lund. Kolla tex x2000 från Falkenberg eller Halmstad till Malmö osv.

Låter bra.
Det finns ett tåg som går 19.57 från Halmstad.
Det borde jag kunna fixa under alla omständigheter.

Ses på Torsdag kväll..

/Jonas

Du kan åka med mig Om allt klaffar, jag tänkte komma upp och kika lite, annars finns det säkert plats hos någon annan i Skånemaffian.

Nordgren skrev:
Tyvärr är jag inte så snabb på att lasta, pratar för mycket och jobbar för långsamt.

hehehe...då kommer Jonas inte märka nån skillnad mot vanliga fall. Mönstret känns allt för väl igen :D

ZoulFly skrev:
hehehe...då kommer Jonas inte märka nån skillnad mot vanliga fall. Mönstret känns allt för väl igen :D

hihi :) Roligt... Jonas/Fredrik så sött ömsesidigt "anti"berömma varanns effektivitet som ett äkta rejsingpar... Hipp hipp... Hurra!

:kiss

jorpes skrev:
hihi :) Roligt... Jonas/Fredrik så sött ömsesidigt "anti"berömma varanns effektivitet som ett äkta rejsingpar... Hipp hipp... Hurra!

:kiss
Jorpes & Mossberg team kaos och forvirring, Brink & Ullis team spillepengen :rofl

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti