Nån som ska ut idag?

Men för h-e kvinna, säg tid o plats bara så gasar vi!!! :tummenupp
Jag behöver dock en timmes varsel för att slanga soppa o kränga på mej stället.

Jag fick just reda på att mitt nya utbytes-däck från Michelin (power 2 CT) har anlänt till AVA, så jag åker raka spåret dit efter jobbet och byter!
Möt mig där vid 17-tiden i verkstan så drar vi till Lunda sen tex.:tummenupp

Slutar min dag vid Bussgaraget vid Söderhallen, nere vid Sofia/Barnängen, klockan 0214 inatt.
Stå gärna utanför grindarna då!

Slutar min dag vid Bussgaraget vid Söderhallen, nere vid Sofia/Barnängen, klockan 0214 inatt.
Stå gärna utanför grindarna då!

Hade lugnt gjort det om jag inte skulle ta hand om lill skiten imorgon.. Trött pappa = grinigt barn = grinig pappa :huvet

Jag fick just reda på att mitt nya utbytes-däck från Michelin (power 2 CT) har anlänt till AVA, så jag åker raka spåret dit efter jobbet och byter!
Möt mig där vid 17-tiden i verkstan så drar vi till Lunda sen tex.:tummenupp

Hade jag läst namnen lite mer så hade sagt hej på er. För jag stod brevid er vid strax efter sju. :huvet En annan dag då :D

Last edited:
Ingen stod utanför grindarna, så jag körde själv en sväng inne i stan.
Skönt att få känna lite acceleration efter 7 timmars busskörning.

bra väder idag.. gick upp 05 för att hinna köra lite innan jag skulle till jobbet.. :D
idag är det ju grymt bra väder. så blir det nått idag?

Är ju stunt/streetkväll på Barkaby i kväll 18-21 så man lär väl hamna där ,åtminstone en stund!
Ikväll ska vi göra bromsövningar på en del av banan också. De allra flesta är jävligt usla på att bromsa men grymma på att köra fort rakt fram;-)

Är ju stunt/streetkväll på Barkaby i kväll 18-21 så man lär väl hamna där ,åtminstone en stund!
Ikväll ska vi göra bromsövningar på en del av banan också. De allra flesta är jävligt usla på att bromsa men grymma på att köra fort rakt fram;-)

Mycket poliser där?

Den 18e väl, nästa vecka alltså?

Ja jag har nog nyss insett att jag är helt vimsig i huvudet:va
Är ute en vecka för tidigt!
Blir nog åka med Road-Ragge från donken istället, se sthlms-åkartråden...

Ja men säg tid och platts då boys!
Eller ni kanske redan dragit ifrån en 11 sovare...

Back