Nån som ska ut idag?

Regnet hänger i luften här i Hägersten. Jag får fundera lite till. =)

Redan varit ute idag. Slutade jobba 0256 igår, drog från Slussen ut till Rosersberg och brände runt lite och hitta polarna på hemmafest.
Åkte sedan hem idag när vi vaknade @ 1100, då var det lite duggigt. Men klart det var njutning!

Nääe.................

För blött.. men tisdag ska det tydligen bli riktigt fint i våra trakter. Då ska det väl bli någon tur...

Skitväder, hade ju tänkt dra på en liten mc semester ner till södra sverige. Men man får väl jobba istället iväntan på bättre väder =(

Tror som sagt det kan bli en tur imorgon kväll... (nästan idag faktiskt :)

Hänger gärna med på en sväng ikväll..
Antingen sticker jag till lunda och kollar in dom som stuntar.
Men som sagt hänger gärna med och åker runt lite.
Men jag personligen kan inte sticka iväg förens efter 1900 ska lämna lill korven hos X:et kl 1800..

Är det fint väder vill jag ut en sväng, har ju inte rört hojen på över en vecka!!! Hemskt!

jag förstår alla som som saknar att gränsla hojen, då det varit skitväder i snart 14 dagar.

men jag är nog en av de få i sverige som faktiskt tycker det e bra med regn.
detta för att lindra mitt egna sug efter att få ta ut hojen, eftersom jag inte kan det... då den fortfarande står i delar efter min träff med "Bambi" för en månad sedan

jag lider lite med er :rolleyes:

jag förstår alla som som saknar att gränsla hojen, då det varit skitväder i snart 14 dagar.

men jag är nog en av de få i sverige som faktiskt tycker det e bra med regn.
detta för att lindra mitt egna sug efter att få ta ut hojen, eftersom jag inte kan det... då den fortfarande står i delar efter min träff med "Bambi" för en månad sedan

jag lider lite med er :rolleyes:

Äh, du e bara sur, gnällig och en otrevlig surkart! :mad:
Låt oss andra köra om vi vill! Utan dina gnällfiskommentarer! :mad:

(Krya på dig kompis! :tungan Jag har fortfarande inte fått kaffeinbjudan. :D )

Bestäm en tid och plats för att mötas så kommer jag göra mitt bästa för att komma dit beroende på vilken tid det blir :tungan
Kommer nämligen bara att kolla forumet sen när jag kommer hem igen vid 18.30 tiden..

Äh, du e bara sur, gnällig och en otrevlig surkart! :mad:
Låt oss andra köra om vi vill! Utan dina gnällfiskommentarer! :mad:

(Krya på dig kompis! :tungan Jag har fortfarande inte fått kaffeinbjudan. :D )

:finger

vad står längst ner i detta inlägg ?

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3035182&postcount=1

Är det någon som ska dra utomlands, festa, dra till stranden, har vägarna förbi, så slå en signal..

Det betyder att kaffet alltid e nybryggt.. bara att komma hit ju :tummenupp

Back