Nå'n som ska ut i kväll?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
:öl Jag ska ut i kväll och undrar om det är fler som är lite partysugna?, En kompis ska lira på Fellini och sedan är det ju Premiär på NEWS i kväll, men annars finns ju alltid flurran...

Skriv upp er om intresse finns så kan vi ju höras av!
 
klart man ska ut! :öl
Vi ska börja på middagen på news och sen får vi se!
Hoppas att det dyker upp lite folk. Det var ju ett tag sen man träffade alla på krogen!
 
öl

jag ska ut!

börjar nog med billig sprit på nation och avslutar på news!

///P
 
....

och helt plötsligt, en lördagskväll,,,,,,,
så kom jag på varför jag flyttade från uppsala sist!

herregud!
bättre o hålla sig nykter så man kan ut o leka med hojen på söndagsförmiddagen än att försöka hitta nå vettigt röj en lördagskväll...

///P
 
Jag hittade på mycket roligt i kväll....
Mycket festande blev det även en snabbis in på news men bara för att se om det var mycket rökigt å ta en cola :rolleyes: medans jag väntade på bussen hem.

Men jag kommer nog vara en av de piggare i morgon;)

Om jag överhuvudtaget kommer upp innan 10... trolig ubåt att jag inte klarar av det...men det är en klar mink att kl. inte passerar 12 för då måste jag ha gått upp.

Ha det bra där ute i sommarnatts värmen :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top