Nån som ska till lödde ikväll?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är det någon som är sugen på att hänga med till lödde ikväll?! Riktigt härligt väder är det idag, ser inte ut regna iaf. =):tuttar

Bjuder du på något att vila rumpan på så kan jag hänga med

Jag är på till Lödde...samgasning? tid? plats? Jag befinner mig i Lund...

Hallå!

Robz o jag ska ut en sväng nu, kanske kommer dit sen beroende på tid...
Kan någon vara vänlig o skicka ett mess när ni bestämt tid?
Har inte trådlöst bredband till min stationära dator, annars hade jag kunnat knyckla ner den i skuffen på hojen för o följa tråden...:va

Mvh / Gadde

Last edited:
Jag är på till Lödde...samgasning? tid? plats? Jag befinner mig i Lund...

för men blir det raka vägen typ.. möter monkey i arlöv kl 8.. sen blir det rakta vägen till lödde..kom till burlövs center utanför blomsterbutiken kl 8 ifall du pallar o hinner läsa detta!

:tummenupp :tummenupp
Hallå!

Robz o jag ska ut en sväng nu, kanske kommer dit sen beroende på tid...
Kan någon vara vänlig o skicka ett mess när ni bestämt tid?
Har inte trådlöst bredband till min stationära dator, annars hade jag kunnat knyckla ner den i skuffen på hojen för o följa tråden...:va

Mvh / Gadde

Vi sitter här på Max nu o väntar efter ett guttegazz!! ....o jag har kopplat upp mig med min stationära mot Max trådlösa ;)

Last edited:
Alla bilar, inklusive Gadde, Bo$ken, Money, Green o jag stack till Landskrona där det blev racing... satan vad folk där var :tummenupp

Gadde och Money frös så de skakade bägge två... Bo$ken frös inte, men ville ändå skeda... :D

/Faan vad go' Torsdag :tummenupp

Precis hemkommen.. fyfan va kallt det blev på vägen hem.. hittar ju inte äns k*ken nu:näsblod hahahaha

Precis hemkommen.. fyfan va kallt det blev på vägen hem.. hittar ju inte äns k*ken nu:näsblod hahahaha

Då har du tur...:pannkyss
Frös så mycket att jag fick tuta när jag kom hem, min sambo kom ut o fick spetta loss mig från hojen :rolleyes: Nästan iaf...:va
Kan gärna bli 10+ varmare...

Då har du tur...:pannkyss
Frös så mycket att jag fick tuta när jag kom hem, min sambo kom ut o fick spetta loss mig från hojen :rolleyes: Nästan iaf...:va
Kan gärna bli 10+ varmare...

Hahaha :tummenupp

Kul runda, trevliga bikers och en superdöd hare som fick 300kg hoj över sej...

Skitkassa bilder men bra som bevis...skyller på att det var för kallt för kameran...

Även nårra bilder från tidigare ikväll gazz med Cornfed på min gamla hammarlackade R1:a...En del är fotade medans jag kör själv...därav snett och lite jävligt...

Bifogat

• DSC01028.JPG
    DSC01028.JPG
    223.2 KB · Visningar: 80
  • DSC01020.JPG
    DSC01020.JPG
    95.7 KB · Visningar: 58
  • DSC01023.JPG
    DSC01023.JPG
    151.2 KB · Visningar: 79
  • DSC01026.JPG
    DSC01026.JPG
    129.5 KB · Visningar: 70
  • DSC01027.JPG
    DSC01027.JPG
    161.5 KB · Visningar: 93
  • DSC01021.JPG
    DSC01021.JPG
    207.1 KB · Visningar: 79
Last edited:
Alla bilar, inklusive Gadde, Bo$ken, Money, Green o jag stack till Landskrona där det blev racing... satan vad folk där var :tummenupp

Gadde och Money frös så de skakade bägge två... Bo$ken frös inte, men ville ändå skeda... :D

/Faan vad go' Torsdag :tummenupp

Tack fellas för en rolig fast kall tur! Alltid kul me massa snygga bilar, hojar och trevligt sällskap. Fast jag håller med, väntar tills d blir lite varmare om kvällarna innan man gör sån här tur me hoj. Får hålla mig till dagarna lite till. :D :tummenupp

vaddådå, du e ju en riktig viking haru sagt. hahahaa....el senast idag, att du e van! haahhaha......:D

Last edited:
Robz;3548621 Trevliga bilar och Snyggt sällskap skulle det väl stå!? :tungan[/QUOTE skrev:
ja just d, sorry! :tungan :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...