Nån som ska till Anderstorp på Söndag?

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Nån som ska till Anderstorp på söndag och har en plats över i bilen för min hoj?
Alternativt nån som vill hyra ut sin bil/buss?
Alternativ tre, nån som vill köra upp tillsammans på hoj?

Missar tyvärr detta!:rolleyes:

(Varför har inte folk vett att gifta sig vintertid istället)

\m/

Jag ska fundera lite på det under dagen. När tänkte du åka? 156an till 27an eller?

Jag ska fundera lite på det under dagen. När tänkte du åka? 156an till 27an eller?

Eftersom det är incheckning redan vid sju så får vi nog åka vid fem om vi ska hinna tanka lite på vägen osv. Har inte funderat så mycket på väg ännu, är öppen för förslag...

incheckningen börjar kl7, och körningen kl 9. Är vi där vid 8 borde väl det räcka? Jag ska som sagt fundera under dagen. Ska dra till STCC nu, men vi hörs sen. Hör av dig på 0709 532888 om du vill ha besked innan jag har haft möjlighet att skriva här igen.

Tror jag faktiskt också hänger på till anderstorp imorgon. Men jag hade gärna velat kommit dit lite tidigare än 8 så man inte åker hela vägen dit för att få höra att det redan är fullt, lite bittert.

Kommer bli en kall morgon å kvälls körning hem misstänker jag men det är det väll värt :näsblod

Tror jag faktiskt också hänger på till anderstorp imorgon. Men jag hade gärna velat kommit dit lite tidigare än 8 så man inte åker hela vägen dit för att få höra att det redan är fullt, lite bittert.

Kommer bli en kall morgon å kvälls körning hem misstänker jag men det är det väll värt :näsblod

Låter bra. Hörs lite senare PM: ditt nummer.

Saknade du nåt vesäntligt när vi träffades utanför Kenneth's? Annars är det väl bara å kör?

Saknade du nåt vesäntligt när vi träffades utanför Kenneth's? Annars är det väl bara å kör?

Inget fel på hojen, tom fixat idag så att hastighetsmätaren och bränslesystemet fungerar som det ska :)

Det är mammas gubbe som fyller 60...Och gissa vilken dag han har valt att göra det på...gissa då...gissa då!

RÄTT! 7:e jävla juni...! :mad:

Du missade inget, i princip obegränsad körtid och mestadels helt fri bana är ju ändå inget kul :)

Tackar för sällskapet, det var förjävla grymt.

Instämmer, helt sjukt bra dag!

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    64.2 KB · Visningar: 57
  • 2.jpg
    2.jpg
    62.8 KB · Visningar: 60
  • 3.jpg
    3.jpg
    62.3 KB · Visningar: 62
Nyheter