nån som ska köpa en billig 240?

Det ända som e volvo orginal e väl karossen???Det som saknas är:850 vinge, 740kjolpaket,löjlig golf singeltorkare,BMW m3 speglar,valmet dragkrok!!!!!!!TOKFUL.................................. :arsele

Herre jesus... Det var något av de värsta drömpriset jag sett.

Han har väl suttit och tittat på diskhaveris American Chopper och tänkt:

Ja, sådär kan väl också jag göra! Fast istället för hoj så tar jag min 240. Jag kommer att bli rik!

Ha Ha... 100 000 för en 240 från 88. han lär ju inte bli fullsketen med spekulanter direkt...

jontemorrum skrev:
Det ända som e volvo orginal e väl karossen???Det som saknas är:850 vinge, 740kjolpaket,löjlig golf singeltorkare,BMW m3 speglar,valmet dragkrok!!!!!!!TOKFUL.................................. :arsele

Hade den haft valmetdragkrok hade den varit såld.... :rofl

dete nog ingen dålig morot i den dära om ttr-grabbarna vart där å filat men så mycket e den nog inte värd!

Det sägs ju att styla en volvo är som att sminka en gris, i det här fallet kan man kanske också säga att trimma en volvo är som att få en gris att banta :hihi

Sorry för att sabba festen, men ni måste förstå grabbar, att det finns ställen i detta land där en Volvo 240 är den ultimata bilen man kan ha.

Ofta i trakterna av de värmländska skogarna finns det snubbar som lägger ut 2-300 tusen eller ännu mer på sin gamla 240 från -83 utan att blinka.. Ja jag trodde inte heller på det till att börja med, men så är det tydligen. Gärna så sänkta att de knappt kan köra över färgen som markerar olika filer också. En kille som jag kände berättade dock att förändringens vindar började blåsa och att det var 740 som skulle ta över snart som "den ultimata bilen" (TM) Kanske därför denna 240 är till salu?

Jag frågade killen varför de inte kör med en s80 eller s60 eller något sådant om det nu absolut ska vara volvo, men då bara tittade han på mig som om jag inte fattade någonting.. och jag antar att så också var fallet. :D

Undra vad stolar från BMW 330 kostar ja..... :va även om dom är från skroten så lär dom ju kosta nästan lika mycket som två stycken....eller ja 4-5 fräscha 240:s..... :hihi
Fattas bara att det var jätte alu vinge, tribal dekor å neon på den..... :arsele

jontemorrum skrev:
Var är dragkroken?Det är d som säljer...... :D
Jag vet. Tror att alla som har ringt och mailat på den hittills har frågat om den har dragkrok... :(

Till den som vill ha så kan jag skicka högupplösta bilder på den rost som finns. Inte bara bilderna som har upplösning, även bilen är drabbad av det fläckvis :brynad

honkiie skrev:
sökandet är över, billig och snygg nå jävulst!! :huvet :död :4skrika :va :ajjabajja :kulspruta :skrämd

http://www2.blocket.se/view/3000564.htm?l=0&c=1&city=0
"igen svätsade nyckelhål" <== Vafan betyder det? Har han svetsat igen nyckelhålen? Varför gör man det, är det ballt på något sätt? Hur tar man sig då in i bilen om centrallåsfjärrens batterier dött eller liknande? Eller betyder det något helt annat?

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard