Nån som sitter inne på Kawa ZX6r-delar?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Håller på att meka ihop rosinante (ZX6r 2000) för registreringsbesiktning nästa vecka. Nån som har lite gatdelar typ blinkers, stänkskärm, stöd etc. eller vet nån som har?

Don Quixote skrev:
Håller på att meka ihop rosinante (ZX6r 2000) för registreringsbesiktning nästa vecka. Nån som har lite gatdelar typ blinkers, stänkskärm, stöd etc. eller vet nån som har?

Om det är samma delar som på en 96:a, så vet jag en som har. Faktiskt en komplett hoj. Bara att komma och skruva av det som behövs.

Peno skrev:
Om det är samma delar som på en 96:a, så vet jag en som har. Faktiskt en komplett hoj. Bara att komma och skruva av det som behövs.

Dom är väldigt olika dom där hojjarna...

CorbenDallas skrev:
Dom är väldigt olika dom där hojjarna...

Jo, men blinkers, stänkskärm, stöd o annan "kringutrustning" kanske inte ändras så mycket även när modellen annars byter skepnad. :tomten

Don Quixote skrev:

Har Mike krängt min(a) båge/ pryttlar? När jag sålde min hoj i "race-utförande" till Mike så var ju allt med som behövdes för att återställa till gatbruk.

*/ ?>
Back