Nån som sett filmen Underworld?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Blev rekommenderad den av en tjejkompis (tro´t eller ej). Har suttit och sökt på DC++ men blir inte riktigt klok på detta....

Enligt kompisen finns det en etta och en tvåa av denna filmen, har hittat nästan uteslutande DENNA . Men har hittat en annan film också som ser ut att vara lite äldre om man ser till specialeffekter och dylikt. Har bara hittat den sistnämnda i superkass kvalité á la "videokamera på bio".

Nån som kan svara på om det finns en etta och en tvåa av denna filmen och vad det heter isf? Har sökt på nätet utan att hitta nått.

Ser man till ålder så borde ju den som jag hittat mycket av i bra kvalité rimligtvis vara den gamla filmen, men å andra sidan så ser effekter o dylikt äldre ut i den filmen som jag bara hittat ett ex av i dålig kvalité.

Blev rörigt det här.... :va Men om nån orkat läsa ända hit och har en aning om hur det ligger till så får du gärna berätta.

finns en etta och en tvåa.

sett ettan, och är inget annat än (ännu) en hjärndöd hollywood-film som försöker överleva tack vare en snygg kvinnlig huvudkaraktär samt specieleffekter, but if that turns you on so...

www.apple.com/trailers har tvåans trailer

testa www.imdb.com och/eller www.google.se för mer info

p.s glöm inte att stänga av hjärnan innan du ser filmen, för har du den aktiverad så kommer du hacka sönder filmen i smådelar hehe (eller okej, inte lika usel/farlig som Resident Evil 2, men tillräckligt nära!)

MackeNo1 skrev:
Nån som kan svara på om det finns en etta och en tvåa av denna filmen och vad det heter isf? Har sökt på nätet utan att hitta nått.

Jag har sett ettan. Underworld. Jag älskar vampyrer så jag gillade filmen...

Tvåan heter Underworld Evolution. Den är bioaktuell typ nu eller snart. Ska se den med. :)

Jag gillade också Underworld. Jag tycker inte alls det Werzion säger stämmer, men det är ju tur att inte alla tycker lika. :)
Har inte sett tvåan än dock.

OK, visade sig att det va 2:an som jag hade hittat i kass kvalité. Antagligen därför jag tyckte effekterna såg så dåliga/gamla ut. Tycker filmen verkar helt ok, så då vet jag vad jag ska göra imorgon kväll. Projektor och 88" duk + vampyrfilm = :corn

Tackar för hjälpen :)

MackeNo1 skrev:
Blev rekommenderad den av en tjejkompis (tro´t eller ej). Har suttit och sökt på DC++ men blir inte riktigt klok på detta....

Enligt kompisen finns det en etta och en tvåa av denna filmen, har hittat nästan uteslutande DENNA . Men har hittat en annan film också som ser ut att vara lite äldre om man ser till specialeffekter och dylikt. Har bara hittat den sistnämnda i superkass kvalité á la "videokamera på bio".

Ser man till ålder så borde ju den som jag hittat mycket av i bra kvalité rimligtvis vara den gamla filmen, men å andra sidan så ser effekter o dylikt äldre ut i den filmen som jag bara hittat ett ex av i dålig kvalité.

Blev rörigt det här.... :va Men om nån orkat läsa ända hit och har en aning om hur det ligger till så får du gärna berätta.

Sök efter denna på DC++ eller liknande... :rolleyes:
Underworld.Evolution.2006.CUSTOM.SWESUB.PDVD.DVDR-ZINGO

Ettan snor friskt från allt och alla. Tror att killen som skrev manus använde ctrl+c och ctrl+v en hel del. B-films varning på slutstriden. :7peta

Sett ettan... filmen va inge vidare om jag ska va ärlig...

Hornet_600 skrev:

Har haft den på datorn ett tag nu... kollade in sample't nu, var inte nån vidare superkvalite på den filmen.

Klart sevärd film med underhållningsvärde om man inte är nån medie-nörd som är überkänslig för allt vad effekter heter.
Ska bli kul att se 2:an faktiskt.

Rätt bra känsla i den första. Inte den klassiska 'godavampyrer' mot 'ondavarulvar' som ofta förekommer.

..sen att Kate i tight lack inte är fy skam att vila ögonen på är ju ett +. :tuttar

Hornet_600 skrev:

PDVD är inget att rekommendera, värdelös thai-copy.

Jag tycker inte 1an va helt kass, eller, det bror på hur man "ser" på filmen, vill man se djupare på filmen så är ju inte underworld den bästa men jag tycker den är nice action rulle faktiskt

tankar tvåan nu...:)

Jag tyckte ettan var kanon,tvåan var ännu bättre ,men det klart- jag gillar
den genren.. :)

/j

Biturbo skrev:
:skrämd

Äter du blodpudding eller är du ännu mera radikal?

Tål inte sol... jag blir bränd direkt. :D

Dessutom så tycker jag om att bitas... *nafsnafs*

<------------- dessutom ser du ju hur min katt ser ut... :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...