Nån som pendlar till Malmö?

• Thread starter Thread starter Cat
  • Start date Start date

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Finns det någon trevlig själ här som pendlar in till Malmö och lyckligtvis passerar Svedala sisådär strax före 7 på morgonen? :)

Jag ska börja xtraknäcka hos Lotta B Svensson imorrn på Jägers och skulle bli jätteglad om jag kunde få samåka istället för att åka kommunalt... :rolleyes:
Hemåt löser det sig på annat sätt...

Cat skrev:
Finns det någon trevlig själ här som pendlar in till Malmö och lyckligtvis passerar Svedala sisådär strax före 7 på morgonen? :)

Jag ska börja xtraknäcka hos Lotta B Svensson imorrn på Jägers och skulle bli jätteglad om jag kunde få samåka istället för att åka kommunalt... :rolleyes:
Hemåt löser det sig på annat sätt...

Gött extraknäck det där. Lycka till. Har själv jobbat där en gång för länge sedan men då hos en norrlänning...

Kurvmakaren skrev:
Gött extraknäck det där. Lycka till. Har själv jobbat där en gång för länge sedan men då hos en norrlänning...

Lotta ÄR norrlänning..... :pannkyss

Men du har rätt, det kommer att bli ett bra tillskott i hojkassan :tungan

AleX skrev:
vad gör man där??

Tja, jag kommer att sela och göra i ordning träningshästar, fodra, rykta och skyffla skit :lol
Hårt jobb men kul, när man förutom mc-hästar gillar dom vanliga :)

Cat skrev:
Tja, jag kommer att sela och göra i ordning träningshästar, fodra, rykta och skyffla skit :lol
Hårt jobb men kul, när man förutom mc-hästar gillar dom vanliga :)
Okej..
de e ju en piss off kaka jobb de..
hemma har du ju närmare 100hästar o nu blir det bra några stycken..
Rena två tack tshistorian....

hur ofta bytar man olja på såna :va

Pendlar med bussen från Sweetdala - Malmö. 12 min tar det in till Jägers á 580 kr/månad. Var 10:de min går den mellan 0700-0800! Ska du va där till 0700 får du hoppa på den som går 0640. En baggis... :tungan

Svane skrev:
Pendlar med bussen från Sweetdala - Malmö. 12 min tar det in till Jägers á 580 kr/månad. Var 10:de min går den mellan 0700-0800! Ska du va där till 0700 får du hoppa på den som går 0640. En baggis... :tungan

Tack, allt det där visste jag redan :) men nu ville jag ju slippa åka kommunalt... :rolleyes:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8