Nå'n som kollar på idrottsgalan?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Från Martin Stenmarks läderbyxor som skulle få Trinity i Matrix grön av avund - lite tightare så skulle man se vilken religion han tillhör - till Jörgen Jönsson i en ljusblå kanindräkt. Och vad var det där - Finlandsfärjan som lade till eller Babben Larsson som försökte hitta tonen C? "Bröööööl".

Klassens timme.

Om någon söker mig så finns jag i köket och hugger ut mina ögon med en gaffel i brist på en hagelbrakare att suga av. :rolleyes:

Last edited:
Då har man inte missat något alltså. Varken idrott eller galor är annars något jag går över lik för.

Har däremot surfat runt mycket på www.misternicehands.com senaste veckorna.

Skulle va för att se vad Robert Gustavsson hittar på för skoj i så fall... men han är väl inte med i år...

Bara för att man har en teve behöver man ju inte titta på den ;-)

Okej, idrottsgalan har varit bättre tidigare år måste jag erkänna.

Idrottsgalorna är rätt ointressanta att titta på. De idrottare som tilldelas priser är ändå inte närvarande. Lika bra att lägga ner den eller hålla galan under en annan tid på året. Som det är nu känns det mest som en inkomstkälla för produktionsbolag och artisterna.

Å fy faaaaan för den jävla kungafamiljen.

Varför ska jag betala pengar för att sprätten Kalle-Fille ska kunna dela ut priser på ett sämre sätt än farsan knugen kan? :mad::mad::huvet:brinnerup

" Kära Örebroare "

/ Jens

Å fy faaaaan för den jävla kungafamiljen.

Varför ska jag betala pengar för att sprätten Kalle-Fille ska kunna dela ut priser på ett sämre sätt än farsan knugen kan? :mad::mad::huvet:brinnerup

" Kära Örebroare "

/ Jens

"Innan jag delar ut priset vill jag repetera vad föregående talare sade för tre sekunder sedan om någon inte hörde. Därefter vill jag säga grattis till henne som vann innan jag avslöjar om vinnaren är kvinna eller man."

Hur många fel kan man göra på två meningar? Herrejösses.. Det behövs lite klorin i den genpoolen.

"Innan jag delar ut priset vill jag repetera vad föregående talare sade för tre sekunder sedan om någon inte hörde. Därefter vill jag säga grattis till henne som vann innan jag avslöjar om vinnaren är kvinna eller man."

Hur många fel kan man göra på två meningar? Herrejösses.. Det behövs lite klorin i den genpoolen.

Nä, det behövs bara en president. Prinsen är ju helt rökt (eller kokt, eller båda 2) i bajs för att tala klarspråk!

Sparka idioterna, den enda som kommer klara sig är ju Victoria, hon verkar vettig.

/ Jens

Fast nu sa han inte riktigt så även om det hade varit kul....

"Jag vill repetera sifforna, alltså 67.6% av alla rösterna går till årets jerringpristagare och denne är...
......samtidigt passar jag på att önska henne lycka till i OS, vinnare är Helena Johnsson!"

:D:D Nu ska du inte vara sån....han är ju en kåt glad kille som gillar bilar och Slitzbrudar, precis som farsan en gång i tiden. Han gör säkert sitt bästa trots att det är lite skevt i dnastegen...

Fast nu sa han inte riktigt så även om det hade varit kul....

"Jag vill repetera sifforna, alltså 67.6% av alla rösterna går till årets jerringpristagare och denne är...
......samtidigt passar jag på att önska henne lycka till i OS, vinnare är Helena Johnsson!"

Vilket var mer eller mindre vad jag skrev, ja.

Jag förstår inte varför Ugglas framträdande har fått rubriker på kvällstidningarnas hemsidor. Det är ju bara en lite lätt uppfräschning av en gammal låt. :va

[YOUTUBE-ID]m5bGaR2I4bI[/YOUTUBE-ID]

Om man tror att Idrottsgalan var pretentiös och fånig så har man inte sett på Svt just nu: P3 Guld

Jag hatar allt med P3 när det är radio, nu får man se skiten också. :4skrika

Om man tror att Idrottsgalan var pretentiös och fånig så har man inte sett på Svt just nu: P3 Guld

Jag hatar allt med P3 när det är radio, nu får man se skiten också. :4skrika

Satsar man på Kurt Olsson som programledare och en kass sångare i kroppsstumpa som utfyllnadsunderhållning så har man lagt ribban hyfsat lågt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg