Nån som kan tipsa om vart man beställer liten reg-skylt?

Motardo

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
KTM640Supermoto - 01
Jag blir generad varje gång jag ser min reg-skylt...stor och ful. Jag har hört att det finns nån firma (skylttillverkare) någonstans i utkanten av Göteborg som tillverkar små fina skyltar på beställning. Skyltar i reflekterande material. Nån som vet vart man ska vända sig?

Längtar efter att få ta bort ostbrickan som sitter där nu och gå lös på den svarta "läppen" med bågfilen! :crash

Tyvärr har jag inget tips! men om du nu ska skaffa en lite skylt så kan du lika gärna sätta original skylten i hjulhuset. polisen kommer ha åsikter för båda iallafall

Gamla Muräna! har själv monterat på min miniskylt....beställde från Art-invest i kungälv....skitsnygg...i plåt å allt..

får kika på den nån dag..

Tack som fan för tipsen! :tummenupp Ska göra mig av med fanskapet som sitter på nu. Ser ju bedrövligt ut! Tack tack... :tummenupp

Det finns även ett företag i Kungälv som heter Art Invest som gör skyltar i olika format.

Vanligaste mått som dom säljer är 150x110 (BxH) och det amerikanska måttet 180x100 (BxH).
kostar 315:-
Om du vill ha egna special-mått får du punga ut med 200:- extra...

Telefonnummer: 0303-230638

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard