Nån som kan hjälpa mig synka förgasare?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Har ingen ordentlig utrustning och bonnmetoder gick inte så bra. Någon som har prylar och kan hjälpa mig?
Är studerande och knappt råd med bensin, men 200 spänn får du iaf!
Demontera allt som behövs tar ungefär 10 minuter, och temporär tank tar jag med mig!!

Vill gärna få det gjort så fort som möjligt, gärna imorgon om någon har lust :gnissla Annars skulle kanske majtii hjälpa mig i helgen

majtii skrev:
Kan du under dagen runt 13?

Imorgon, torsdag?

Imorgon kan jag runt 13!

Du kan väl slå en pling mellan 8.30 och 11.30 om det va imorgon du menade :)
0737674183

Last edited:
Ljunghusen skrev:

Vet inte om det är någon hjälp, men jag har byggt ett "instrument" för att mäta undertryck med vattenpelare. Inget avancerat, bara genomskinlig slang på en planka, och med en kulventil i botten för att kunna strypa om det dansar för mycket! Har aldrig haft tillfälle att använda det, men vill du låna så är det bara att hämta i Malmö!

Kurt skrev:
Vet inte om det är någon hjälp, men jag har byggt ett "instrument" för att mäta undertryck med vattenpelare. Inget avancerat, bara genomskinlig slang på en planka, och med en kulventil i botten för att kunna strypa om det dansar för mycket! Har aldrig haft tillfälle att använda det, men vill du låna så är det bara att hämta i Malmö!

Vet att det ska funka, men jag har mekat alldeles för mycket med det nu och är inte riktigt sugen på att riva igen för att prova en lösning som kanske funkar .. Väntar på att Majtii får tid istället. Men bussigt av dig :):)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien