Nån som kan bekräfta mitt slipons märke?

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Hoj
CBR600RR -03
Jag har försökt klurat ut vilket märke mitt titan slipon som jag fick med när jag köpte hojen har. Den enda ledtråden är att det står sbk i metallen vid mynningen.

Jag har kollat runt lite och det enda det pekar på är ett Leovince men isf har någon tagit bort loggan som ska sitta på sidan av det. Men jag antar att det är så.

Någon som vet säkert?
Har tyvärr ingen bild då hojen inte är hemma för tillfället.

Det ser exakt ut som det som sitter på hojen här. (inte den med kolfiber)
http://www.motorcycletoystore.com/sport/images/uploads/LV-OV-SO-HON.gif

Tror du har svarat på din egen fråga. :)

Men ja - står det SBK i änden av burken så är det med 99% säkerhet LeoVince burkar. Står samma sak på mina.

Leovince har ett slipon som heter "SBK". Det senaste (markII tror jag att det är) har lite annan form än det du visar, men föregångaren såg säkert ut som det på din bild.

www.leovince. com är ju ett bra ställe att börja leta på för din del! :tummenupp

Leovince har ett slipon som heter "SBK". Det senaste (markII tror jag att det är) har lite annan form än det du visar, men föregångaren såg säkert ut som det på din bild.

www.leovince. com är ju ett bra ställe att börja leta på för din del! :tummenupp

Var in o kika det första jag gjorde men de visar bara de nyare modellerna som inte liknar det jag har. Men då har jag det bekräftat iaf.

Ni som äger ett. Jag har inte kört mkt så jag undrar om det blir varmt eller inte? Mitt ligger 2 cm under cutsen och jag har inget värmeskydd.

Tack för svaren!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...