Freon_leon
Johan
Blev eld och lågor i går kväll när jag rotade fram en gammal atari 530 i förådet
. Tänkte att jag skulle koppla upp den på tv'n hemma (hammnade i förådet för att det inte blev någon bild på monitoren [stavning] men skaffade en tv-sladd) för en hel kväll
.
Men besvikelsen blev total när det inte gick och starta något spel på den, klurade lite på det
och konstaterade att det låter som om disketläsaren inte fungerar...
Kan det vara det och kan man byta ut den till en ny "modern" läsare?
. Tänkte att jag skulle koppla upp den på tv'n hemma (hammnade i förådet för att det inte blev någon bild på monitoren [stavning] men skaffade en tv-sladd) för en hel kväll
. Men besvikelsen blev total när det inte gick och starta något spel på den, klurade lite på det
och konstaterade att det låter som om disketläsaren inte fungerar... Kan det vara det och kan man byta ut den till en ny "modern" läsare?