Nån som kör motard i Helsingborg?

Nithro

Lycklig
Gick med
14 Oct 2006
Hoj
GasGas 300 EC -05
Tjena

Verkar vara massa sporthojar i stan, men hur ligger det till med motardåkare då?

Tror det kan vara kul att köra ett gäng motarder tillsammans.

Någon? :)

Fast du får ligga i rejält om du ska hänga på wonderwizard och sånt folk. Har kört med dem idag, fick ligga på ordentligt för att inte hamna fööör långt efter. Ändå fick de vänta in mig hela tiden :(

Det är inte meningen att du skall behöva köra över dine begränsningar heller, tycker du att tempot är för högt, kör i ditt eget & efter dina förutsättningar.

som du märkte, så väntade vi in dig, men efter efter fleninge, körde vi mot kropp, vi var säkra på att du sett oss, ber om ursäkt för det.

Du får ge det lite tid, lära dig känna hojen bättre. kanske köra själv på vägarna vi körde idag.

Mvh Henrik

Det är inte meningen att du skall behöva köra över dine begränsningar heller, tycker du att tempot är för högt, kör i ditt eget & efter dina förutsättningar.

som du märkte, så väntade vi in dig, men efter efter fleninge, körde vi mot kropp, vi var säkra på att du sett oss, ber om ursäkt för det.

Du får ge det lite tid, lära dig känna hojen bättre. kanske köra själv på vägarna vi körde idag.

Mvh Henrik

Nej, det tycker jag inte att jag försöker göra heller. Därför jag kom så långt efter vissa gånger. Dock riktigt härligt att skära en kurva när man ser bra och känner att man har koll på läget. Var rätt dålig sikt emellanåt där i skogarna, dessutom så var det svårt att se om det kom mötande trafik i god tid på rätt många ställen.

Måste ha missat er när ni svängde av, kom nog en bra bit bak när det började regna. Var inte precis bekvämt att köra fort i regnet.

Jag var mest orolig för att ni skulle stå och vänta nånstans i evigheter på mig.

Tack för turen och ert tålamod :tummenupp

Tjenare. Jag kör motard, men e från Ängelholm. Det är synd det är så tunnt med motardåkare här i Ängelholm, Helsingborg. Vi får dra ut och köra någon dag tycker jag!!

Det borde vara fler tycker man ju!

Kör gärna med dig, hur ser din helg ut?

Träffade en kille i somras från Båstad som också kved lite, "Jag har ju ingen här o köra med..." Tror han vad med på SH... Jaga rätt på honom med. Han körde en Husa, då iaf...

tjena kör också motard:tummenupp tror iofs att de finns en o annan där ute som kör motard men inte hittat till sporthoj...massa motarder neråt i skåne måste va alla knixiga vägar där nere som gör de

tjena kör också motard:tummenupp tror iofs att de finns en o annan där ute som kör motard men inte hittat till sporthoj...massa motarder neråt i skåne måste va alla knixiga vägar där nere som gör de

Nice. Får köra en sväng någon dag då, vet du något kul ställe? Har inte hunnit orientera mig med hoj riktigt ännu.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti