Nån som kör motard i Eskilstuna?

Lokidon

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Husa Fs650e -08
Var ute och övningskörde idag (3 veckor kvar till uppkörning) :tummenupp
Kryllar av hojar ute, såg även en och annan motard. Nån här på forumet som håller till i E-tuna? Vore kul om man kunde hänga på nån runda i sommar :banana

Jag kommer gärna över och puttrar runt. Har en månad kvar tills mellan kortet övergår till tungt :yoparty

supermoppe skrev:
2143171 Jag kommer gärna över och puttrar runt. Har en månad kvar tills mellan kortet övergår till tungt :yoparty

Ja vi snackade ju om det i november :yoparty
Sorgligt nog så bangade polarna på att köpa motard, så nu är det bara jag kvar i hela stan :hihi

Justja, det va dig jag snackade med på msn, mindes inte vad du hette på forumet. Synd de där med dina polare men mig kan du iaf räkna med i sommar. Kom gärna över till V-ås också, finns en hel del motarder, både på gatan och på banan. Var inte så lämpligt att åka bana med XRn jag hade men i år blir de det också. :cool: .

Lokidon skrev:
Nån här på forumet som håller till i E-tuna?

E rätt många retarder här i stan, och de e åkning varje onsdag, samling c:a 18:00-18:30 vid McD i stan, rättare sagt g:a Folkets Hus, har iof vart rätt dålig uppslutning hittills iår men det ordnar sig , brukar bli en tur via sundbyholm till strängnäs, till åker och hem igen, eller oxå nån helt annanstans, de vet man aldrig...

Nån här på forumet som håller till i E-tuna?

Ja och jag håller på att luska lite om vi inte kan fixa oss en bana, att träna sladdar på :yoparty
Min hoj duger tyvärr inte till att åka gata på, men med en bana skulle vi kunna väcka intresset hos fler kanske :)

#147 Gillisson

Rancid-Racing skrev:
2146191 Nån här på forumet som håller till i E-tuna?

Ja och jag håller på att luska lite om vi inte kan fixa oss en bana, att träna sladdar på :yoparty
Min hoj duger tyvärr inte till att åka gata på, men med en bana skulle vi kunna väcka intresset hos fler kanske :)

#147 Gillisson

En bana i E-tuna skulle vara skitkul :tummenupp Hur lång har du kommit med idén?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla