Langis
Asfaltsget
På väg in till jobbet i morse på huddingevägen in mot stan så lyckades jag reta upp en morgontrött bilist i sin fina Vito skåpbil när jag körde mellan bilarna som stod still i köerna. Jag ber om ursäkt för att du prejade mig för att jag körde om dig, förlåt! När jag sedan drog iväg en liten bit för att komma ifrån eländet, (kom dock inte så långt pga köer) så kör han med full fart ifatt mig, såg i backspegeln hur han blev närgången VÄLDIGT fort. Tänkte nu smäller det undrar om han fan inte tog i bak för det kändes som en liten stöt när han tvärnita bakom, förlåt för jag låg så nära framför dig...
Jag vet inte om det är nått speciellt med huddingevägen eller vad för det känns som att det alltid är nått trött fån som blir stött när man kör förbi dem oavsätt om det är en vanlig omkörning eller om man kör mellan bilarna när dem står i köer, det känns som om det händer varenda dag.
När jag själv kör bil så gör jag alltid lucka för alla motorcycklar för att släppa fram dem. Varför hindra dem som kommer fram bara för att jag själv inte kommer fram i köer, jag förstår inte??
Nån som känner igen sig?
Jag vet inte om det är nått speciellt med huddingevägen eller vad för det känns som att det alltid är nått trött fån som blir stött när man kör förbi dem oavsätt om det är en vanlig omkörning eller om man kör mellan bilarna när dem står i köer, det känns som om det händer varenda dag.
När jag själv kör bil så gör jag alltid lucka för alla motorcycklar för att släppa fram dem. Varför hindra dem som kommer fram bara för att jag själv inte kommer fram i köer, jag förstår inte??
Nån som känner igen sig?