Nån som känner igen denna gsxr 750?

Miss_A

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Står övergiven vid korsning. Dock med en kätting runt framhjulet.
Årsmodell 98.540266_10150773217481119_514266118_12362451_1161652109_n.jpg

kanske är sönder, eller så har han trillat? kolla reg nummer om det finns , annars ta ramnumret.

Jag har reg nr, det stämmer överens med modellen på hojen iaf. Sista besiktning 06, 13 ägare..

Ja den kanske gått sönder, får se om den är kvar imorgon om jag åker förbi!

Ta reda på vem som är ägare och ring honom? Kan ju vara stulen..
Tror man kan begära ut vem som är ägare till ett fordon... på transportstyrelsen.

Har skickat via sportstyrelsen och fått ett namn, men inge nr, finns 9 personer i sthlm med detta namn.

Om du faxar, förutsatt att du har fax, få du adress och hela kitet.
Får inte lämnas via nätet pga PUL.
Verkar lite 1800-tal men så e de i Svea rike...

KK

Har skickat via sportstyrelsen och fått ett namn, men inge nr, finns 9 personer i sthlm med detta namn.

Ta dig tiden och smsa/ring dessa nio personer och fråga ifall de känner sig vid denna hoj, om den är stulen eller dylikt, är nog väldigt uppskattat om den skulle vara stulen.

Enligt polisen står den på en ägare som heter M***** S******. Inge nr skrivet på honom. Osäkert vart han bor, iaf i stockholm då de e flera adresser. Den är inte anmäld stulen. Senaste besiktningen är 06..

Ringt alla utan napp.. killen kollar upp i bilregister imorgon på jobbet så ser vi vad vi får fram. Typiskt.

Jag hittade en överkörd snigel på hornsgatan idag (strax utanför McDonalds), nån som känner sig träffad?

pm mig regnr så ska jag se om jag kan hitta snubbens nummer..

Att hitta nummer till folk går om man gräver lite djupare. Exsambon var jagad av tingsrätten (som vittne dock) men dom fick inte tag på henne, då ringde dom till mig istället! Vi var skrivna på samma adress, med 42 olika lägenheter. Hur dom listade ut att vi bodde ihop, och fick tag i mitt nummer är ett mysterium :va Men troligen är det ganska lätt att få tag i telefonnummer mm om man har ett personnummer, och det kan du ju få via Transportstyrelsen. Borde inte polisen kunna hjälpa till här? :va

Att hitta nummer till folk går om man gräver lite djupare. Exsambon var jagad av tingsrätten (som vittne dock) men dom fick inte tag på henne, då ringde dom till mig istället! Vi var skrivna på samma adress, med 42 olika lägenheter. Hur dom listade ut att vi bodde ihop, och fick tag i mitt nummer är ett mysterium :va Men troligen är det ganska lätt att få tag i telefonnummer mm om man har ett personnummer, och det kan du ju få via Transportstyrelsen. Borde inte polisen kunna hjälpa till här? :va

Polisen är inte lönt, sålänge den inte är anmäld stulen. Man får aldrig någon annans person nummer eller liknande. Någon hade mailat folk i mitt namn osv så det ringde ca 2-300 pers /dagen i 1 vecka till mig. Jag hade ip osv till personen men fick inte kontakt uppgifter av varken polisen eller deras operatör. Dem kommer ta det i egna händer = inget gjort. Får jag reda på reg numret kan jag nog gräva fram numret.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT