Nån som känner igen den här?

• Thread starter Thread starter tob
  • Start date Start date
Inte för att vara petig... Men den har stått på kajen där sen början av förra veckan iaf...
Vet vilka som fiskade upp den så jag var dit och tog ett litet foto eller två...

Tvivlar starkt på att det är ett fb.
Alla lås är hela. Samt så är styrlåset låst..
Känns rent spontant att om man gör ett fb så knäcker man troligen låsen....???
Samt om man själv ska dumpa hojen så gör man troligen det enkelt för sig.. och låser upp den... Fast jag kan ju ha fel...

Däcken är iaf fortfarande välpumpade... Någon som vill ha en extra uppsättning hjul??
Bromsarna kanske någon vill ha..
Finns dock risk för att det finns vatten i bromsvätskan... så jag rekommenderar att ni gör en service på bromsarna först...

Bifogat

• ratbike 2.jpg
    ratbike 2.jpg
    111.9 KB · Visningar: 151
  • ratbike.jpg
    ratbike.jpg
    137.3 KB · Visningar: 169
snabb patina på denna traja

Inte för att vara petig... Men den har stått på kajen där sen början av förra veckan iaf...
Vet vilka som fiskade upp den så jag var dit och tog ett litet foto eller två...

Samt om man själv ska dumpa hojen så gör man troligen det enkelt för sig.. och låser upp den... Fast jag kan ju ha fel...

Däcken är iaf fortfarande välpumpade... Någon som vill ha en extra uppsättning hjul??
Finns dock risk för att det finns vatten i bromsvätskan... så jag rekommenderar att ni gör en service på bromsarna först...

Vill inte den rätta ägaren ha tillbaks sin hoj? Så renplockad som den är så vill man väl helst inte se den igen..om man inte har trafikförsäkring enbart, men då är det klen tröst få tillbaka denna hoj.. Är den inte spårbar? Är den inte spårbar så borde det vara som att lämna in den på polisen, har ingen gjort anspråk på den så får man den efter x-tid.:va

Last edited:
Ett bra exempel på att det saknas tillgång på vettiga parkeringsplatser i Stockholm, den stackars ägaren blev tvungen att parkera på sjöbotten.

Jag noterar att det inte finns en p-bot fäst vid hojen. Var satt p-biljetten fäst? (eller hade ägaren den i fickan)?

Detta kan lösa mysteriet på alla trådar "Var skall man fästa p-biljetten på hojen?".

Jasså Ezzo, du smyger också runt i dom skumma hamnkvarteren märker jag...:D
mvh /T

Den stod väl i sin egen parkeringstristess när den hörde någon ropa på den - "Alle man på däck!". Störtar mot ropet i hopp om att få kärlek, men inser för sent att han missuppfattat det hela och istället sänkt både sig själv och andrahandsvärdet.

Jasså Ezzo, du smyger också runt i dom skumma hamnkvarteren märker jag...:D
mvh /T

Självklart.. man kan ju hitta bojsänken ;)

snabb patina på denna traja

Vill inte den rätta ägaren ha tillbaks sin hoj? Så renplockad som den är så vill man väl helst inte se den igen..om man inte har trafikförsäkring enbart, men då är det klen tröst få tillbaka denna hoj.. Är den inte spårbar? Är den inte spårbar så borde det vara som att lämna in den på polisen, har ingen gjort anspråk på den så får man den efter x-tid.:va

Jo ägaren ser nog verkligen fram emot att få tillbaka den.. ;)

Sjukt vad vatten kan få aluminium att bli kexxit.-.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...