Nån som jobbat/jobbar i Norge???

Ska du flytta? Jag som önskade trevliga Göteborgare i Oslo, nu när jag drar upp ;)

Yes! Jag lämnar Norge för gott. Känner att jag har gjort mitt här, lärt mig allt och sett det mesta så nu är det dags o gå vidare.
Jag vet inte vart jag flyttar än men det blir ett nytt land, ny stad och massa nya människor. Man kan alltid återvända hem så studierna nästa vart det än blir här i världen :tuttar :tuttar

Lycka till där upp nu:D

Yes! Jag lämnar Norge för gott. Känner att jag har gjort mitt här, lärt mig allt och sett det mesta så nu är det dags o gå vidare.
Jag vet inte vart jag flyttar än men det blir ett nytt land, ny stad och massa nya människor. Man kan alltid återvända hem så studierna nästa vart det än blir här i världen :tuttar :tuttar

Lycka till där upp nu:D

Tackar :)

Lycka till själv med din nya stad och land, vart det än blir. Själv är jag jävligt sugen på ett land som har sommar året runt så att man slipper is och man kan köra hoj varje dag. USA och CA kanske :tungan

Lägenhet???

Någon som bor i Norge, som får plats med en inneboende och som vill dela hyran med en skön gbg-are som kör hoj!? :gnissla

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti