Nån som har testat detta?

ypvs, ska klargöra nått för dig. VISSA DÄCK TILLÅTER INTE ATT GÖRA SÅNT.. lol. T.ex Macadam däck. Gamla M1 däck... regumerade däck. :zpy

Med däck med grepp så går det ju såklart göra som du säger med vilken sporthoj som helst nästan.

Trist nog har jag ingen video på å bevisa att jag vet vad s.k endos är för nått. Längsta är 400ft jämnt på en 02 R1 (å du kanske vet du som har erfarenhet å stunta oxå då att R1or i sig inte är bra endomaskiner).

japp :D jobbigt när man inte blir förstådd å måste säga vad man kan.. låter så skrytigt.

Snyggt Swedie! Och du ska inte skämmas för att du inte har hel-ställ på filmen, Ypvs har kört min gamla V-max på slangen med bakofram-vänd keps!!!! :skrämd

Aj, aj. Inte bli sur nu... :o)

130m på en R1a är för övrigt bra imponerande...
Macadam går att göra stoppies med men de får va bra nya. Ang gamla däck så har du helt rätt de blir som hockeypuckar efter nåt/ett par år. Men av de däck som är ute på marknaden t sporthojar, om de är i bra skick, så går det att göra stoppies med i stort sett allt... Dock får man vara mer försiktig med en del än med andra...

Mitt knep är att jag ALLTID oavsett hur varmt eller kallt det är värmer framdäcket med en serie bromsningar. Utan att släppa gasen eller dra in kopplingen så bromsar jag hyfsat kraftigt en tre fyra gånger på ca 1 sekund styck för att bygga upp lite värme.
Sen GÅR det att göra stoppies med I STORT SETT alla däck. Naturligtvis förutsatt att de är fräsha...

Dock har jag inte varit över 100m ens med sporthoj så jag är impad. Över 90 men inte över 100... Bara med motarder...

Daniel (Street Outlaws)

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back