Fresa
Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
WOW prata med snuten ..... E det balltNisse Järnet skrev:Det kom 4radiobilar och 2 piketbussar och pratade med oss![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WOW prata med snuten ..... E det balltNisse Järnet skrev:Det kom 4radiobilar och 2 piketbussar och pratade med oss![]()

Eeh nej?Cyberdog skrev:WOW prata med snuten ..... E det ballt![]()
![]()
Mattias skrev:Nisse, har du regnummer BLABLA? Är det så smart? Det är rätt lätt att komma ihåg, asså.
Ja det var tameigfan det töntigaste jag sett på länge, kul filmer i alla ära, men när man gör det där på allvar, med dom bilarna, till homoerotisk naiv tysk hårdrocksmusik.. Ja då vet jag inte riktigt vad man skall säga...Raskus skrev:Hahaha, jag dör!
Precis, du bör seriöst överväga att byta regnummer om du ska fortsätta med dina nattliga vansinnesfärder.

HahaHultan skrev:Ja det var tameigfan det töntigaste jag sett på länge, kul filmer i alla ära, men när man gör det där på allvar, med dom bilarna, till homoerotisk naiv tysk hårdrocksmusik.. Ja då vet jag inte riktigt vad man skall säga...![]()
![]()
![]()
Ja, men jag kan även säga att jag tycker neon rockar, och jag skulle gärna ha en "fast and the furious" bil.. Men inte biltemastylead 90tals häck..Nisse Järnet skrev:HahaSäg vad du vill
Vi hade kul iaf
Vad är det för fel på bilarna föresten? Kan va kul att höra vad ni tycker![]()
Vilken/vilka bilar syftar du på då?Hultan skrev:Ja, men jag kan även säga att jag tycker neon rockar, och jag skulle gärna ha en "fast and the furious" bil.. Men inte biltemastylead 90tals häck..
Bra att ni hade kul, det är poängen!
Dom flesta... Credit till rumpfilmandet dock!Nisse Järnet skrev:Vilken/vilka bilar syftar du på då?![]()
resten av bilarna syntes inte så bra-|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |