Nån som har orange färgad hoj i Helsingborg eller körde där i lördags 17/4?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Någon som känner igen sej o var troligen på väg till Yamaha Center i Helsingborg igår lördags 17/4,kom ett par st hojar.En av dem va orange eller orange aktig,fick den förklaringen men ingen anning om det var en sporthoj men skulle tydligen se ut som en sån.
Nån som vet vad detta är för hoj,omlackerad? vore nice o se lite bilder på den då orange hojar är inte så värst vanliga.
Mvh R1 racer

Mr.F15 skrev:
Tjena jag har bilder på en organe färgad sport hojj.. :D

kan lägga ut dom imorgon så kan du se om det e den.. :tummenupp

EDIT: http://scooter-racers.dk/Orange/Strandvagen1.jpg

http://scooter-racers.dk/Orange/Strandvagen2.jpg

e det den du menar ? :D

Tackar! troligen var det den,såg inte den själv utan fick bara beskrivet orange hoj i sport form.
Någon här som känner ägaren eller om han hänger här på forumet?.
Jäkla nice färg han valt och undrar om det är samma som jag tänkt lacka min i,
imola orange pearl?.
Mvh R1 racer

Mr.F15 skrev:
Inga problem :D

ska du lacka din R1a i orange =D

Jepp! jag köpte R1 kåpor av Rodin för säkert 1,5 år sen,sen fixat framskärm samt tank o nu är där oxå lite pengar över i kassan så det är tänkt jag ska lacka om extra uppsättningen kåpor jag har o sedan spara på orginal.
Det ger lite nyhetskänsla oxå he he,hoppas på det blir nice.Var meningen att jag skulle köra o hämta mina lackade grejor i veckan men bilen är kaputski men med lite tur så är den lagad imorn.
Jag hade tänkt mig iallafall imola orange pearl.
Här är en bil som har den färgen jag tänkt mig på min Retta,kolla länken:
http://www.s2000.com/cars_orange.php

Först var jag inne på saffrans pearl som vissta Volvo V70 R o C70 har men tyckte den blir lite för mörk eller kopparaktig i färgen.
Brosan som ordnar lacker tyckte jag skulle ta nån typ Silver liquid som skimrar lite i olika nyanser eller röd som skimrar mot guld eller grön mot guld som typ ravetracers hoj nån färg som skiftar.Fanns även möjlighet till Cameleon färg även om man skulle vara lite ensam kanske bland de färgerna så tyckte jag imola orange pearl föll mig i smaken,hur det sen kommer att se ut på en Retta ska bli spännande o jag hoppas det kan bli snyggt.
Mvh R1 racer

Last edited:
Mr.F15 skrev:
Vår granne i Ramlösa har en honda s2000 med liknande färg :D den e fiin den färgen :)
Se där vilken slump,troligen hade jag rätt,var uppe i Hyllinge på City gross för nån veckor sen o när man körde därifrån så såg jag en sån färgad bil,troligen kan det ha varit den din granne har.De bilarna är ju inte så högst vanliga skulle jag tro.

Mr.F15 skrev:
Jepps en chromad R1a :D
Vilka dagar brukar ni gasa i Helsingborg? får väl komma upp nån dag o kolla lite,tycks vara lite fler omstylade hojar där uppe o sånt är kul o se.
Här nere i Malmö/Trelleborg trakterna är det inte så värst många om stylade/lackerade hojar man sett på vägarna.

R1 racer skrev:
Vilka dagar brukar ni gasa i Helsingborg? får väl komma upp nån dag o kolla lite,tycks vara lite fler omstylade hojar där uppe o sånt är kul o se.
Här nere i Malmö/Trelleborg trakterna är det inte så värst många om stylade/lackerade hojar man sett på vägarna.

Tyvärr så är det inte så många omstylade hojar som kör med oss än så länge. Men du är välkommen upp i vilket fall som helst.
Vi kör varje Tisdag klockan 17:45 från strandvägen om vädretsmakter är på våran sida.
Vi kör på andra dagar också men Tisdag är utsatt som en fast dag, typ som RR's Onsdagsgazz.

Willkommen

R1 Racer.. Dom typ stylade hojjarna jag sett nu 04 har bara varit dom jag visade dig.. Chromade R1an och den orange suzukin :tummenupp

Ja, dom 2 hojarna känner man igen. Var inne i Ängelholm i lördags och körde och hamnade bakom dom. Skulle gärna titta lite närmare på dom, var mycket snygga.

Quaya skrev:
Mr.F15 hade en fin Suzuki Hayabusa 1300 .... förstår du nu? :7peta

Inte hans,såfall har jag förstått fel.
Så troligen har du missförstått det.
Vem som är ägaren till Busan har jag ingen anning,nån som vet? är det nån som hänger här på forumet?.

R1 racer skrev:
Inte hans,såfall har jag förstått fel.
Så troligen har du missförstått det.
Vem som är ägaren till Busan har jag ingen anning,nån som vet? är det nån som hänger här på forumet?.

Jaha, okej... missuppfattade alltså då de hela

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...