Nån som har metallplatta i nyckelbenet? Fråga:

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Nån dag efter operationen får man ta ur armen ur mitellan och lägga den på skrivbordet så man kan spela lite dator? Skrev detta inlägget med en hand, börjar bli ruskigt uttråkad, plus att koncentrera sig på dataspel hjälper faktiskt mot smärtan. :3freak

HanneZ skrev:
2254284 Sex med multipla frakturer rokkar! Man behöver inte göra skvatt utan hon tar hand om allt :yoparty

Helt rätt jag fick tom doktorn att säga till flickvännen att jag inte fick ha sex annat än om jag låg på rygg... Jättebehändigt men aningen enformigt
:tomten

Backblade skrev:
2254264 Nån dag efter operationen får man ta ur armen ur mitellan och lägga den på skrivbordet så man kan spela lite dator? Skrev detta inlägget med en hand, börjar bli ruskigt uttråkad, plus att koncentrera sig på dataspel hjälper faktiskt mot smärtan. :3freak
Har du inte ont är det bara att tuta och köra. Kommer ihåg att jag var förvånad över hur tidigt jag kunde kasta mitellan.

Last edited:
All stadga sitter i plattan, mitellan är bara ett sätt att avlasta armen.
Är plattan ordentligt fastsatt kan obelastad försiktig rörelse med armen/axeln inte vara skadlig utan snarast vara bra, du skall väl snart igång hos sjukgymnast?

Lord Melchet skrev:
2254656 All stadga sitter i plattan, mitellan är bara ett sätt att avlasta armen.
Är plattan ordentligt fastsatt kan obelastad försiktig rörelse med armen/axeln inte vara skadlig utan snarast vara bra, du skall väl snart igång hos sjukgymnast?

På måndag, men på sjukhuset sade dem att armen skulle vara i mitellan pga läkningen. :3freak Får bara ta ut armen enligt dem när jag skall gunga lite på den för övningar.

Lägg tangent bordet i knät (om det nu är i vänster nyckelben du har "knäckt")

Annars får du la lägga musmattan i knät :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...