Nån dag efter operationen får man ta ur armen ur mitellan och lägga den på skrivbordet så man kan spela lite dator? Skrev detta inlägget med en hand, börjar bli ruskigt uttråkad, plus att koncentrera sig på dataspel hjälper faktiskt mot smärtan. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

acura skrev:2254271www.freeones.com sen kan du ha hur kul som helst med bara en hand.
Är inte så kåt när man har asont 
Sex med multipla frakturer rokkar! Man behöver inte göra skvatt utan hon tar hand om alltBackblade skrev:2254274Är inte så kåt när man har asont
![]()

HanneZ skrev:2254284Sex med multipla frakturer rokkar! Man behöver inte göra skvatt utan hon tar hand om allt![]()

Backblade skrev:2254264Nån dag efter operationen får man ta ur armen ur mitellan och lägga den på skrivbordet så man kan spela lite dator? Skrev detta inlägget med en hand, börjar bli ruskigt uttråkad, plus att koncentrera sig på dataspel hjälper faktiskt mot smärtan.![]()

Har du inte ont är det bara att tuta och köra. Kommer ihåg att jag var förvånad över hur tidigt jag kunde kasta mitellan.Backblade skrev:2254264Nån dag efter operationen får man ta ur armen ur mitellan och lägga den på skrivbordet så man kan spela lite dator? Skrev detta inlägget med en hand, börjar bli ruskigt uttråkad, plus att koncentrera sig på dataspel hjälper faktiskt mot smärtan.![]()
2fast4hjo skrev:
Hur har du det nu? äh det var ju inte duGustav O skrev:2254539Har du inte ont är det bara att tuta och köra. Kommer ihåg att jag var förvånad över hur tidigt jag kunde kasta mitellan.
2fast4hjo skrev:2254629Fråga lisa själv vet ja![]()

Lord Melchet skrev:2254656All stadga sitter i plattan, mitellan är bara ett sätt att avlasta armen.
Är plattan ordentligt fastsatt kan obelastad försiktig rörelse med armen/axeln inte vara skadlig utan snarast vara bra, du skall väl snart igång hos sjukgymnast?
Får bara ta ut armen enligt dem när jag skall gunga lite på den för övningar.|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |