Nån Som har lust att åka?

True_Dredd

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
Honda CBR 125
Tjena. Fick nyss körkort till 125:an (en honda CBR 125) och tycker det är skit kul. MEN har ont om polare som e smarta nog att skaffa hoj. Så jag undrar om det finns nån i södertälje-stockholm trakten som har lust att åka lite nångång? Du behöver ju inte precis bo i samma stad då man kan mötas efter vägen eller nått sånt.
Skulle uppskatta lite company då jag inte e helt inne på var de bästa vägarna finns ;)

spectre skrev:
ah lätt.. jag bor i strängnäs ( 3 mil bort ) det skulle vara väldigt kul att gasa lite med dig. När kan du osv? släng in mig på msn så kan vi tala vidare . fu05ck@hotmail.com

Ok gjort. vi får väl se när du e online då. så får vi snacka. har snackat med en annan snubbe också som ville åka. (han och en kompis till han) så vi kanske kan mötas alla? aja, vi hörs.

spectre skrev:
nej inte med dig för du kan ju inte köra :peta + om att jag skulle göra det skulle jag bara dra dig så innåt helvete så PUSSSSSSSSSSs... seriöst.. i morrn om det är bra väder och jag får tag på lite soppa så visst :)

Goodie! Du som brukar slanga bensin borde inte ha några problem att fixa soppa? Fast 50 liter kanske är ett problem om man har hojen med sig? :näsblod

Itacha75 skrev:
Goodie! Du som brukar slanga bensin borde inte ha några problem att fixa soppa? Fast 50 liter kanske är ett problem om man har hojen med sig? :näsblod

den är slut och jag tänker inte dra ut och slanga soppa nu iaf.. det regnar................

EDIT: vi var 2 st som delade på soppan :P

Ny dag grabbs! Inget regn och torrasfalt. Ringer er ALLA vid 14:00 tiden. Eller så kommer ni in på MSN. Ska ladda kameran nu.

MEN SÄTT PÅ MOBILEN DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//En ruggigt sur Itacha

Edit: Dock inte ditt fel att jag är sur, MEN SÄTT PÅ MOBIL FAN :4skrika

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...