Nån som har en teoribok?

nill0w

p3n15 xt3nd3r
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
HRC RC213V
Tjena!
Jag ska skriva prov imorrn, och har helt glömt bort det. Så nu är jag på desperat jakt efter en teoribok för MC.
Nån som har en som dom inte vill ha längre, och bor nära lidingö? Sälj den till mig till ett bra pris i så fall! Jag kommer å hämtar på studs!
Nisse, 0735270500

nill0w skrev:
2249385 Tjena!
Jag ska skriva prov imorrn, och har helt glömt bort det. Så nu är jag på desperat jakt efter en teoribok för MC.
Nån som har en som dom inte vill ha längre, och bor nära lidingö? Sälj den till mig till ett bra pris i så fall! Jag kommer å hämtar på studs!
Nisse, 0735270500

Bor i Hjorthagen. Ropsten.....200spänn. Dan 070-7357227

Är även jag intresserad av att köpa en teoribok!

PM eller mail, fort som tusan :4skrika :yoparty

Vart kan man annars köpa boken? Är den billigast på en körskola eller? Och vad kostar den?

Linuus skrev:
2251714 Vart kan man annars köpa boken? Är den billigast på en körskola eller? Och vad kostar den?

Jag gick till bibblan och lånade den (Eller bägge två rättare sagt, en för bilteorin eftersom större delen av provet gäller den, och en för det mc-specifika). Kostnad 0,0, pappa Göran bjuder!

På mitt bibliotek här på lidingö fanns ingen mc-bok, och inte heller i bromma...

Angående mitt prov. Gränsen för godkänt är 52 poäng, och det fick jag. Borde man ha mer? Man blir ju inte mer än godkänd så... På B-kortet fick jag dock 61 poäng, för 1.5 år sen...

nill0w skrev:
2252604 På mitt bibliotek här på lidingö fanns ingen mc-bok, och inte heller i bromma...

Angående mitt prov. Gränsen för godkänt är 52 poäng, och det fick jag. Borde man ha mer? Man blir ju inte mer än godkänd så... På B-kortet fick jag dock 61 poäng, för 1.5 år sen...

det duger nog :tummenupp

nill0w skrev:
2252604 På mitt bibliotek här på lidingö fanns ingen mc-bok, och inte heller i bromma...

Coolare om man får typ 1-2 fel så kan man skryta om det senare i livet :tummenupp
Men men det är ju ändå godkänt men jag hoppas verkligen att du kan trafikreglerna, att läsa en dag innan låter inte så säkert :gnissla

Probotector skrev:
2254072 Coolare om man får typ 1-2 fel så kan man skryta om det senare i livet :tummenupp
Men men det är ju ändå godkänt men jag hoppas verkligen att du kan trafikreglerna, att läsa en dag innan låter inte så säkert :gnissla
Eller så har man "glömt bort" vad man fick på provet eftersom det var så länge sen. :hihi Ska göra mitt teoriprov snart också men jag har böckerna.

Flubber skrev:
2254093 Eller så har man "glömt bort" vad man fick på provet eftersom det var så länge sen. :hihi Ska göra mitt teoriprov snart också men jag har böckerna.

Hehe just det, sedan kan man ju "ändra" resultatet lite grann inför polarna :brinnerup
Lycka till förresten :tummenupp

Probotector skrev:
2254102 Hehe just det, sedan kan man ju "ändra" resultatet lite grann inför polarna :brinnerup
Lycka till förresten :tummenupp
Tack :)
Men jag tror inte så många bryr sig om resultatet, så länge man kan åka på bakhjulet längst :7peta :hihi

Flubber skrev:
2254238 Tack :)
Men jag tror inte så många bryr sig om resultatet, så länge man kan åka på bakhjulet längst :7peta :hihi

Kanske kanske inte, men om man kuggar 5 gånger är det något märkligt :gnissla Har man då rätt att vistas ute i trafiken på en motorcykel? hmmm svår fråga :va

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back