Nån som har en stor hundbur?

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Att låna eller hyra ut till mig en månad? Eller ev. sälja?

Min katt Har brutit ena benet och ska ha sk. burvila i 4-6 veckor...
Det innebär att hon inte får hoppa, busa eller klättra under den tiden utan måste hållas i stillhet. Frakturen ligger bra och läker av sig själv om hon inte utsätter benet för ovanstående.

Buren måste vara så stor att det får plats en liten kattlåda, vatten o matskål.

Annars kan du ju köpa kompostgaller o sätta ihop....du vet sånna färdiga fyrkanter......borde ju funka......

Om du inte får tag på nåt annat.... :)

Att låna eller hyra ut till mig en månad? Eller ev. sälja?

Min katt Har brutit ena benet och ska ha sk. burvila i 4-6 veckor...
Det innebär att hon inte får hoppa, busa eller klättra under den tiden utan måste hållas i stillhet. Frakturen ligger bra och läker av sig själv om hon inte utsätter benet för ovanstående.

Buren måste vara så stor att det får plats en liten kattlåda, vatten o matskål.

http://www.blocket.se/dalarna/Hundbur_till_Bmw_1200_gs_28006167.htm?ca=11&w=3

:tummenupp

haha, ja den var ju klockren:tummenupp

Jag har en...kan kolla golvmåtten på den i morgon.

Kanon:tummenupp

Annars kan du ju köpa kompostgaller o sätta ihop....du vet sånna färdiga fyrkanter......borde ju funka......

Om du inte får tag på nåt annat.... :)

Jo jag tänkte på det också, om man köper typ 10 st och sätter ihop med buntband?

Last edited:
Jag har en som vi inte använder men vetesjutton om man får in en kattbur i den... kan kolla och skicka över måtten imorrn.

Har du inget rum du kan lyfta ur prylarna ur istället? Nu vet jag inte hur tjock katten är men ovanstående nämnda burar låter som utmärkta klätterställningar... Visst kan man väl sätta dit kartong eller liknande men 4-6 veckor i en sådan "låda" så lär kissen ha torgskräck sen.

Berätta gärna hur man roar en katt utan att låta den riva bostaden under så lång period så jag vet ifall jag skaffar ett skrälle någon gång =)

Har du inget rum du kan lyfta ur prylarna ur istället? Nu vet jag inte hur tjock katten är men ovanstående nämnda burar låter som utmärkta klätterställningar... Visst kan man väl sätta dit kartong eller liknande men 4-6 veckor i en sådan "låda" så lär kissen ha torgskräck sen.

Berätta gärna hur man roar en katt utan att låta den riva bostaden under så lång period så jag vet ifall jag skaffar ett skrälle någon gång =)

Jo just nu sitter hon i tvättstugan där jag har plockat bort allt som går att hoppa upp på men hon kommer dö av ensamhetsdepression av att inte ens kunna se sina kompisar och mig så jag vill kunna ha henne i vardagsrummet. Min kattras är extremt sociala katter och tynar bort om de inte får uppmärksamhet..

Jag har en bur som passar till bulldogg. Den står bara och skräpar i källaren.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph