Nån som har en Samsung LE-40R73 BDX

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Jag är själv less på alla dessa "ska jag köpa lcd eller plasma trådar" men nu är frågan är det nån som har en Samsung LE-40R73 BDX, funderar på att investera i en sådan. Funderar mellan en sån och en Hugoson 37" lcd, skiljer ju lite i pris då jag får Hugoson 3800kr billigare än samsungskärmen.
Men polarn har ju redan en hugoson och samsungen är så jävla mycket snyggare.
Och där jag bor behöver jag ingen digitalbox men det kan ju iofs vara skönt att ha den dagen man får för sig att flytta till hus eller så.

Tjenare!

Har en LE-40R71B hemma, samma som den du nämnde men med annan färg på "läppen" under skärmen samt utan digitalmottagare.

Den har varit i bruk sedan juni och har fungerat klockrent, bilden är otroligt skarp och svärtan är bra. Kollar mycket på film och spelar mycket Xbox360 så jag är rätt kräsen av mig.

Tyvärr började min krångla för tre veckor sedan så jag har fått skicka iväg den på service. Bilden började att flimra ibland när det blev mörkare på bilden, som att energisparläget gick igång.

Tydligen är det ingen annan som haft det här felet på den här TV:n så jag fick ett måndagsexemplar men det går på garantin.

Köp modellen med mottagare! Ångrar mig varje dag att jag inte köpte den. För övrigt är designen så läcker så det finns inte! Pianosvart... Mmm... Finns nu även i vitt!

Lycka till!

Kentamannen skrev:
2609651 För övrigt är designen så läcker så det finns inte! Pianosvart... Mmm... Finns nu även i vitt!

Lycka till!

Härligt mjo jag tror den blir blå på läppen ?
Men vitt fan det känns ju lite tidigt 90-tal, och bredvid tv:n står en porslinspanter och en takfläkt snurrar i taket.

btw jag är ju snål av mig men ett pris på 12800 är det väl bara att slå till va.

Twosaint skrev:
2609699
btw jag är ju snål av mig men ett pris på 12800 är det väl bara att slå till va.

Jo det är bara till att köpa två stycken när du ändå håller på! En sån TV på Pricerunner ligger som billigast på 27 500 riksdaler! Du kommer inte ångra dig! :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg