Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bo$ken skrev:2099183Ska inhandla en moppe till fruns systerdotter då hon fyller 15.
Vet att en del här har sysslat med moppar.
Inga scooters och sånt utan nån gammal klassiker, helst som man kan köra med kjol på, typ Crescent Compact.
Easy_Mike skrev:2099192kolla nu så Mr Kåt inte börjar snacka om provkörning o sånt...![]()
man vet inte riktig hur det ska tolkas då ju![]()
vet en puch maxi..ska kolla med det idag...
ändrar inlägget om den är borta![]()
påhopp och sånt....... pryl på ansiktet ska du få!!!Easy_Mike skrev:2099192kolla nu så Mr Kåt inte börjar snacka om provkörning o sånt...![]()
man vet inte riktig hur det ska tolkas då ju![]()
Mr K skrev:2099402påhopp och sånt....... pryl på ansiktet ska du få!!!
....eller som Björn Rosenström sjunger ......
"Nersprutad på andra långatan, jag fick en dusch och jag sa usch......"
Har ingen tjej. Kommer aldrig vilja ha en tjej. Det var bara någon viltströvande möghacka jag lovat en MC tur en svag stund ........ "No fuck No ride"bo$ken skrev:2099410På tal om sprut, var det din nya tjej du hade på hojen igår?![]()
Mr K skrev:2099613Har ingen tjej. Kommer aldrig vilja ha en tjej. Det var bara någon viltströvande möghacka jag lovat en MC tur en svag stund ........ "No fuck No ride"
Mr K skrev:2099613Har ingen tjej. Kommer aldrig vilja ha en tjej. Det var bara någon viltströvande möghacka jag lovat en MC tur en svag stund ........ "No fuck No ride"
1 fuck = 1 ridegamle skrev:2099650"jag lovat en MC tur" Jag har sett att hon har haft mer än en "tur"![]()
hmmmm ... det kan bli rätt trångt i stället men en kille........bo$ken skrev:2099689Kommer du vilja ha en kille istället då?![]()
Filip RR skrev:2099947http://www.blocket.se/vi/7931103.htm?ca=23_3_s
Kanske inget vidare skick, men priset och modellen...?
Barta skrev:2100478Jag, eller rättare sagt min frus systerson, har har en Puch Maxi till salu om du är intresserad.
bo$ken skrev:2100481Jadå, bild, pris, skick.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |