Nån som har en bensinpump till zx6r?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Skulle vilja låna en bensinpump till Kawa ZX6R -01 för o se ifall min e paj eller inte.
Nån runt Örebro/Kga me en sån? :rolleyes:

Annars tar jag gärna art.nr så får ja la beställa en dårå.

Va kan de va för vajsing när den går o köra lite me, men när man ger gas så dör den... massa skit som kan va bäng ju :mad:

Koppla stöm till den o sen om den sprutar eller inte...

Okey tackar för länken..:tummenupp

Ja, kanske det till och med är så att det kommer flöda för mkt soppa/ för hårt tryck etc etc .. ?

Får jag inte ordning på min original som sitter i nu ska jag testa en Biltema 12v bensinpump och se. Kan i värsta fall inte mer än bli fel :glömdet

Okey tackar för länken..:tummenupp

Ja, kanske det till och med är så att det kommer flöda för mkt soppa/ för hårt tryck etc etc .. ?

Får jag inte ordning på min original som sitter i nu ska jag testa en Biltema 12v bensinpump och se. Kan i värsta fall inte mer än bli fel :glömdet

Jag har en ny bränslepump till just zx6r -99 som du kan få köpa billigt om det kan vara till någon hjälp!

Jag har en ny bränslepump till just zx6r -99 som du kan få köpa billigt om det kan vara till någon hjälp!

Kanonbra . Ska kolla skicket på min när jag vaknar senare idag. Min soppapump verkar bara bröta o surra utan att skicka iväg just soppan in i förgasarna. Har inte kollat klart men återkommer om det skulle behövas :tummenupp

Var ute och kolla så det pumpas in soppa i förgasaren. Och det pumpar allt på riktigt fint. Så bensinpumpen verkar funka bra. Ska köra den ordentligt med choken i o morgon o se om soppa når stiften etc etc .. Riktigt typiskt när jag precis vill sälja den o har ute annons o folk hör av sig . Suck o ve !! ::gnissla

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8