Nån som har en aning?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Fick ett tips från en försäljare på mcvaruhuset att det ska ligga ett företag vid pampasmarina (stavning) som fixar exakta länger på stålombunda bromslangar för ett behaglig slant. Nån som vet vilket företag och adress? Ska ligga i solna.

Last edited:
Pröva att läs igenom det du skrivit och förök igen. Min gissning är att du menar bromsslangar? Lär de fortfarande ut svenska i skolan...

sorry gubbar är jäkligt trött, läste igenom det och inte ens jag själv hajade vad jag skrivit. men nu e det ändrat.

Exakta längder av vad ????
Ja inte menade han väl på bromsslangar väl :va

Edit:
Såg att bullysmile hade korrigerat nu, så jag var lite sen :rolleyes:

Det var iofs lite otydligt, men det gick faktiskt att förstå vad som avsågs, och att svara enbart för att klaga på stavningen om man inte har något svar eller tips att ge i ärendet är rätt onödigt :huvet

Så bort med alla spamsvar som inte har med ämnet att göra, och eftersom jag bara avsåg att klaga på klagandet så har jag spammat färdigt jag med nu :)

Last edited:
Det är nog NBM Hydralic som du söker, dom ligger nere vid Pampas Marina och tillverkar slangar som du vill ha dom:tummenupp
//Martin

Pröva att läs igenom det du skrivit och förök igen. Min gissning är att du menar bromsslangar? Lär de fortfarande ut svenska i skolan...

Älskar folk som märker ord. Tänk om han bara missade ett s av misstag?! (Han är förövrigt inte den enda...) Vem fan orkar påpeka sånt?! Hehe okaj nu gjorde jag det också men det BARA för att du gjorde det först, annars skulle jag fan inte ha orkat.

Last edited:
Älskar folk som märker ord. Tänk om han bara missade ett s av misstag?! (Han är förövrigt inte den enda...) Vem fan orkar påpeka sånt?! Hehe okaj nu gjorde jag det också men det BARA för att du gjorde det först, annars skulle jag fan inte ha orkat.

Håller med. Undra om de fortfarande lär ut svenska i skolorna.... :D

Behaglig slant vete fan, sist jag frågade där ( jaja, eller samma kedja då ) så var det dyrare än ett färdigt kit hos dyyra hojhandlaren.

De kanske lever på att man TROR det är billigt, har ngn en annan uppfattning om priserna så skriv gärna.

Behaglig slant vete fan, sist jag frågade där ( jaja, eller samma kedja då ) så var det dyrare än ett färdigt kit hos dyyra hojhandlaren.

De kanske lever på att man TROR det är billigt, har ngn en annan uppfattning om priserna så skriv gärna.

Nej det är helt klart dyrare där än om man handlar färdiga kit, dessa är ju ofta serietillverkade i låglöneländer. Hade jag en vanlig standarsportjonne och ville ha stålspunna skulle jag handla ett kit från internet. NBM är ju mer för såna som mig, som vill kunna diktera längd, kopplingar, färg , material osv. Jag handlade tex slangarna till mina ISR-bromsar på HD:n där, samt oljeledningerna mellan motor och proflow-oljepumpen. Inga sådana slangar finns att köpa serietillverkade.

Last edited:

Faktiskt!

JAg själv åkte till hydraulfirman som ligger vägg i vägg med brandstationen i Upplands Väsby.
Det gick på tusen spänn jämnt.
Vid efterkontroll kostade just ett färdigt kit ungefär samma...
Så nej - hydraulikfirmorna är inget direkt billigt alternativ.
Däremot kan man ju få det mer skräddarsytt till ett bygge motsv. (ser jag nu att Jörgen redan sagt...så jag straffar mig själv! 20 snabba!)

Last edited:
Vet ni nå företag som har färdiga kitt för Zx9r -96:a för mcvaruhuset sa att de inte hade nån kitt eller liknande. så jag har att jämnföra med och se vem som blir billigast för mig.

sedan skrev jag som en kratta, för det var alldeles för sent för mig och hjärnan hängde inte med när man knappade så fort på tangenterna, hajade inte ens själv vad jag skrivit efter en minut när jag försökte läsa det jag skrivit.

Vet ni nå företag som har färdiga kitt för Zx9r -96:a för mcvaruhuset sa att de inte hade nån kitt eller liknande. så jag har att jämnföra med och se vem som blir billigast för mig.

sedan skrev jag som en kratta, för det var alldeles för sent för mig och hjärnan hängde inte med när man knappade så fort på tangenterna, hajade inte ens själv vad jag skrivit efter en minut när jag försökte läsa det jag skrivit.

SLANGSNABBEN,,,,,, i Katrineholm gör prima slangar och det kanske fler slangsnabbar också gör.

www.slangsnabben.se????????????????????

Har du inget liv eller? Eftersom du måste hacka på nån...

Eller förstår du inte om det inte är rätt stavat??? Det viktigaste måste ju vara att budskapet kommer fram!??

Bromsbandsservice (BBS) i lunda industriområden. har bara handlat vanlig bromsslang där, sa måtten och det gick på två min.. har inge nummmer.. men kolla med dom om priser på stålomspunnet. Mkt bra människor att ha o göra med.. Skål! //Jeppe

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard