Thundercat
Ringmärkt
På gamla sporthoj fanns bilder på en 900 hornet som jag tror var stylad... är det någon som har de bilderna? Lägg gärna upp dem isåfall...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Estremo skrev:Antar att det var denna du ville ha? Finns fler bilder ur andra vinklar utan tjejen på men det skiter väl du i?![]()
![]()
Den är nog hyffsat orginal, enligt bildtexten på Hornets nest så har han satt dit ett 4-1-system (burken på ena sidan är bara fejk och kan användas som förvaringsutrymme, smidigt!Thundercat skrev:sgtpepper![]()
![]()
Tack! Det var de bilderna jag menade...
Är det någon som vet vad de har gjort med hojen eller är den orginal?
sgtpepper skrev:Tyvärr går det inte att få den där lacken orginal i Europa, av någon anledning säljs den bara i USA.
sgtpepper skrev:Den är nog hyffsat orginal, enligt bildtexten på Hornets nest så har han satt dit ett 4-1-system (burken på ena sidan är bara fejk och kan användas som förvaringsutrymme, smidigt!) samt bytt backspeglar.
Tyvärr går det inte att få den där lacken orginal i Europa, av någon anledning säljs den bara i USA. Jag tycker att det är det snyggaste lackvalet på en Hornet 900.
Getingen skrev:ser ut som att han flyttat ner framlampan lite. Den ser mer ut som en bisonoxe än andra bilder tycker jag
![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |