Nån som har bilden på 900 hornet!

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
På gamla sporthoj fanns bilder på en 900 hornet som jag tror var stylad... är det någon som har de bilderna? Lägg gärna upp dem isåfall... :bow :)

Antar att det var denna du ville ha? Finns fler bilder ur andra vinklar utan tjejen på men det skiter väl du i? :p
{C59469F0-F3F9-4CAC-B87C-92AC8ECD3A17}.jpg

Vi vet allt alla vad det är för bilder du är ute efter Thundercat, för inte är det hojen du ska kolla på :crash

Jag som trodde att jag hittat rätt bild till slut. :(

Bifogat

• släng 01.jpg
    släng 01.jpg
    78.6 KB · Visningar: 393
Thundercat skrev:
sgtpepper :bow :tummenupp

Tack! Det var de bilderna jag menade...

Är det någon som vet vad de har gjort med hojen eller är den orginal?
Den är nog hyffsat orginal, enligt bildtexten på Hornets nest så har han satt dit ett 4-1-system (burken på ena sidan är bara fejk och kan användas som förvaringsutrymme, smidigt! :)) samt bytt backspeglar.

Tyvärr går det inte att få den där lacken orginal i Europa, av någon anledning säljs den bara i USA. Jag tycker att det är det snyggaste lackvalet på en Hornet 900.

sgtpepper skrev:
Tyvärr går det inte att få den där lacken orginal i Europa, av någon anledning säljs den bara i USA.

Liknande den lacken som endast finns i Usa på 2003 R1/R6, dvs de svarta med röda Flames (som enligt mig inte är den snyggaste av varianterna).

Men åandrasidan så är ju den röda/svarta/vita endast för Europa..

sgtpepper skrev:
Den är nog hyffsat orginal, enligt bildtexten på Hornets nest så har han satt dit ett 4-1-system (burken på ena sidan är bara fejk och kan användas som förvaringsutrymme, smidigt! :)) samt bytt backspeglar.

Tyvärr går det inte att få den där lacken orginal i Europa, av någon anledning säljs den bara i USA. Jag tycker att det är det snyggaste lackvalet på en Hornet 900.

Tackar ödmjukast för informationen! :bow

Honda Hornet.....

Inte mycket för rad-4'or men drag racing looken kan man ju bara inte ignorera.....

Honda600Hornet.jpg

DP says: On jag (mot förmodan) skulle jobba hos en Honda dealer och ha tjänste-hoj, ja då så....

Last edited:
ser ut som att han flyttat ner framlampan lite. Den ser mer ut som en bisonoxe än andra bilder tycker jag
shaffer2.jpg

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...