Nån som funderar på att sälja sin R1 05???

semheijn

MIKE
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
YZF R1 06
Tjabba

Sålde min Retta -00 igår (fredag) till förmån av R1 -05 antagligen blir det den Lava röda versionen...

Så om nån sitter på en x-tra R1 05 så ring eller Pm:a mig, Hojjen måste vara i bra skick inga sprickor, skrapmärken etc helst inte ha gått över 700 mil men det beror på hur många ägare osv.Och givetvis betalar jag inga överpriser har följt marknaden ca 1 år nu så jag har ganska bra koll på hur mycket dom går för beroende på utrustning etc!!!

R1:an kan ju vara fin även om den gått 1000 mil å haft mer än 3 ägare men ni förstår va ja menar...

Vill passa på å säga att jag hoppas verkligen den nya ägaren av min föredetta R1 kommer att vårda och ha lika jävla ball med hojjen som jag haft och att den fortsätter å fungera lika väl som den har gjort i min ägo alltså inga som helst bekymmer!!!!/MIKE

Mitt tel 0733849672

Varför om man får lov att fråga? Jag har nyss köpt en -05 lavaröd. Betalade ganska mycket men fick en i mint condition.

För att kort svara på din fråga så säger jag att Jag gillar inte Anniversary lacken nått vidare, alltså helt personligt...

Om jag köper en 06 blir det tveklöst RAVEN BLACK som den så vackert heter i Amerikat...

Hittar du en krockad i ett annat land eller så så har jag alla kåpor, orginal lampor, miniblinkers, Scorpion Titan flame med y-pipe (tar bort katten)
Just dom lavaröda.. Även begge sitsarna, org kåpglas + Zero gravity double bobble mörk, Orginal clipons, orginalfotpinnar.

Allt e orginal och de finns en liten repa på ena sidan vid båten från soännremmen när jag tog hem hojen..

De e hela hojen utan ram motor o hjul egentligen..

17 lök... :tummenupp

Hittar du en krockad i ett annat land eller så så har jag alla kåpor, orginal lampor, miniblinkers, Scorpion Titan flame med y-pipe (tar bort katten)
Just dom lavaröda.. Även begge sitsarna, org kåpglas + Zero gravity double bobble mörk, Orginal clipons, orginalfotpinnar.

Allt e orginal och de finns en liten repa på ena sidan vid båten från soännremmen när jag tog hem hojen..

De e hela hojen utan ram motor o hjul egentligen..

17 lök... :tummenupp

Foton?????

Jag har en raven -06 o tycker helt klart den svarta e snyggast men skulle vilja ha bild på de där Scorpion om de passar till -06 med för rätt pris kanske man är sugen:P

Last edited:
Tjabba

Sålde min Retta -00 igår (fredag) till förmån av R1 -05 antagligen blir det den Lava röda versionen...

Så om nån sitter på en x-tra R1 05 så ring eller Pm:a mig, Hojjen måste vara i bra skick inga sprickor, skrapmärken etc helst inte ha gått över 700 mil men det beror på hur många ägare osv.Och givetvis betalar jag inga överpriser har följt marknaden ca 1 år nu så jag har ganska bra koll på hur mycket dom går för beroende på utrustning etc!!!

R1:an kan ju vara fin även om den gått 1000 mil å haft mer än 3 ägare men ni förstår va ja menar...

Vill passa på å säga att jag hoppas verkligen den nya ägaren av min föredetta R1 kommer att vårda och ha lika jävla ball med hojjen som jag haft och att den fortsätter å fungera lika väl som den har gjort i min ägo alltså inga som helst bekymmer!!!!/MIKE

Mitt tel 0733849672

Den här då ?. I för sig en 06:a
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=2388

Finns en redigt snyggt stylad lavaröd R1 -05 på MC-montörerna i Norrköping.

"Övrigt: Smakfullt stylad R1:a med bl.a öhlinskittad gaffel, hugger och skylthållare i kolfiber. Miniblinkers och racinggrafik. Dämpare från Yoshimura."

Visserligen gått 1200 mil men kika på den.

Tjabba

Står en fin på Mascot Motor som du redan vet om. Kollade på den igår men som jag sa så skullle jag lätt glömma att höra av mig till dig. Men antar att du läser tråden någon gång så....
Men den är i riktigt fint skick. Helt orginal dock så det kostar ju på lite mer om du vill ha något fräsigare till.
Men helt klart värt dom 11.1 milen ner till Nässjö för att ta en titt (nu är ju jag ingen expert men av min titt på hojen i en minut gjorde jag bedömningen att den var i fint skick)

Dock 13000 mil och hur många ägare vet jag inte.

Självklart är du välkommen på en fika om du besöker Nässjö. Du har mitt nummer? ;)

Står en fin på Mascot Motor som du redan vet om. Kollade på den igår men som jag sa så skullle jag lätt glömma att höra av mig till dig. Men antar att du läser tråden någon gång så....
Men den är i riktigt fint skick. Helt orginal dock så det kostar ju på lite mer om du vill ha något fräsigare till.
Men helt klart värt dom 11.1 milen ner till Nässjö för att ta en titt (nu är ju jag ingen expert men av min titt på hojen i en minut gjorde jag bedömningen att den var i fint skick)

Dock 13000 mil och hur många ägare vet jag inte.

Självklart är du välkommen på en fika om du besöker Nässjö. Du har mitt nummer? ;)

1300mil menar du väl? :tummenupp

Bifogat

• IMG_0895.jpg
    IMG_0895.jpg
    55.3 KB · Visningar: 87
Last edited:
För rätt peng är min R1:a till salu!
Om du vill ha en R1:a som sticker ut från mängden vill säga :tummenupp

370 mil
Akrapovic
Massa tillbehör
Clear Alternatives Baklampa mm
Komplett stylad med Carbon från Hafer Tuning värt 20.000 kr

Fler bilder...

http://www.motif.se/personal/R1/2007_ny/IMG_0885.JPG

http://www.motif.se/personal/R1/2007_ny/IMG_0894.JPG

http://www.motif.se/personal/R1/2007_ny/IMG_0895.JPG

http://www.motif.se/personal/R1/Carbon/IMG_0848.jpg

Den e snygg som attans den där...

Synd att man redan köpt ny moppe för iår...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti