Nån som fortfarande kör?

Kör du fortfarande?

• Antal röstningar
    0
...ja åker om temperaturen är över 5 grader (har inga vinter handskar eller handtagsvärmare) -än.
Tog en sväng igår...skönt med trycket upp till 160 ;)

Precis landat efter en 3h tur :0) slapp undan regnet o tempen låg på 10+ härligt härligt

Javisst! Den italienska fjollan fryser dock så det blir österrikisk hardcore och i nov åker dubbdäcken på.:banana

är det samma väder imorrn som idag(fredag) så blir det åka av, likaså på söndag men sen får man väl nästan räkna med att säsongen e över(om nu inte vädergudarna är lika nådiga som idag :) ).

Ja, året om! Väljer man bara rätt hoj så är allt möjligt :).

Här är en bild med min förra hoj från Julafton förra året (datumet på bilden stämmer inte).

120074L.jpg

120077L.jpg

Japp, imorrn blir det Sthlm-Mantorp =) Vem vet om man lyckas hitta rätt person att muta kanske man kan få ta ett varv med hojen också...

Iom att jag typ jobbar jämt och aldrig slutar innan 18.00 så suger hösten en hel del för min del. Blir ju mörkt innan jag kommer hem :huvet. Så tyvärr är väl säsongen över för mig.

Tidigare år har jag haft min DR som höst/vinterhoj men tänkte lägga ut den för försäljning i höst. Har tyvärr inte tiden och ekonomin att ha kvar den när man köpte ny "dyrhoj" denna sommarn. :)

Får väl bli att införskaffa sig en arméhusqvarna med skidor om abstinensen blir för stor i vinter.:yoparty

Hoj kan man, om man så önskar, åka året om. (Men personligen har jag nu bäddat in Bettorna för vintern.)

Men säg... hur lång är skid- och skotersäsongen där nere?

:blah ;)

Haha, skid- och skotersäsongen finns inte. Och tur är väl det. för
vem fan vill åka skidor:arsele:krama

När asfalten inte längre greppar kan man ju åka i skogen/leran istället.

Hoj kan man, om man så önskar, åka året om. (Men personligen har jag nu bäddat in Bettorna för vintern.)

Men säg... hur lång är skid- och skotersäsongen där nere?

:blah ;)

Skid och skotersäsong? Well, flygen till Norrland börjar gå nästa vecka sen brukar man kunna åka dit när man vill ända till april =) Kul med humor dock så vi säger väl 1-1....

Jag vet inte varför bilden ej visas här inne men klicka mitt på den "osynliga" bilden så får ni fram den
Här är en bild från idag. Helt sjukt att åka förbi ett klargult, blommande fält den 30:e oktober (strax utanför Kiaby).

2204217460103011060bKDipF_fs.jpg

Last edited:
Ska va typ 8 grader o torrt i morgon, lite sol på det så blir det en åktur. Lagom uppvärmning innan Portugals MotoGP-race! :tummenupp

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla