Nån som fortfarande kör, är det kallt?

Inte så kallt , runt 15-17 grader :D
Hur är det hos er i Norrland ? ( Ja jag vet det är lågt men jag kunde bara inte låta bli :lol )
Dessutom, inga träd = inga våta löv !

bild.jpg

bild.jpg

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    198.3 KB · Visningar: 80
  • bild.jpg
    bild.jpg
    240.9 KB · Visningar: 84
Last edited:
Still goin... 13 mil blev det i dag. Banditen tog mig ut på en del nya vägar. 14 grader, växlande molnighet och en del blåst. Började regna 100 meter ifrån infarten till mitt garage.
dagens.jpg

They see me rollin... they hatin...

Nej men precis som de andra skåningarna här så kör man så klart fortfarande. Varje dag det inte tokregnar och inte är is på vägarna.

TS vad är det där för fråga? :va Jag klär mig efter väder, finns inget som heter dåligt hojväder när man är körkåt! :kär

EDIT: Bor i norrland!

IMG_20131025_131615.jpg

Det var ju en hur fin dag som helst!
Åkte Linköping-Kisa-Malexander-Boxholm-Mjölby-Linköping.

Möter inte en enda hoj förrän man börjar rulla in mot Mantorp ^^ Då dök det upp en 3-4 hojar inom 4 minuter och låg i en MC-dubbelmacka sista sträckan. Så folk är allt ute ännu.

Last edited:
Tänkte köra ut under helgen men verkar komma lite regn från ovan. Så det blir väl till att studera och förbereda sig inför tentan nästa vecka istället. :gnissla

Nej, ni, hojen står i ett onämnt garage någonstans i värmland under ett kapell, på Söndag tar jag tåget (!) söderöver. Jag tänkte köra hela vintern, men jag har inte råd med dubbat, så det får vara.

Kort höstsväng idag:

Var väl 14 grader, så tyckte jag det var kallt? Nej! :hej

Körde sista turen i går, 2 mil till vinterförvaringen. Den är visserligen årsförsäkrad, men regn, kyla och tidsbrist gör att det inte är någon idé att dra ut på det mer.

26 mil Grus, 90%.. Varmt o Gött. Sen Började det Regna ca 3mil (på väg hem) :) Helt ok väder i slutet av Okt. :tummenupp grus bus 2013 0 10 26 145.jpg

Last edited:
Körde i onsdags-kväll, regnigt men runt 15 grader, gick jättebra -tills jag såg en Älg 4m ifrån mig på väg över, men som tur var så vände den precis vid asfalten :)
...en jeflars tur ( :D ) att Yoshimuran' låter lite :yoparty måste vart det som gjorde att jag inte face-plantade en älgmage :confused:

Last edited:
Sista vändan idag, på vägen hem tankade jag fullt och åkte till en annan mack för att pumpa i lite extra luft, någon hade stulit kompressorn så jag fick köra vidare till nästa mack, där hade dom infört ett nytt system där du trycker in hur mkt luft du skall ha digitalt sen är det bara att fylla på. JA ELLER HUR? När jag rullade in hade jag bara 2.5 i bakdäcket, ska ha 2.9 men tänkte trycka i 3.2 över vintern. När jag krånglat färdigt med maskinen hade jag 2.3. What a fuck, bara och köra hem och ta fram sin egen pump. Allt får man göra själv nu för tiden :gnissla

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla