Nån som blivit av med en tv?

Esquire skrev:
Han kanske har som hobby att köpa defekta tv-apparater, renovera dem och sedan sälja dem? :va
Omöjligt, det är ju skittråkigt! :tungan

Nämen inte för att kanske peka ut folk som tjuvar men det verkar ju ändå väldigt skumt tycker jag.

Många olika namn på samma nummer också. :va

honkiie skrev:
Omöjligt, det är ju skittråkigt! :tungan

Nämen inte för att kanske peka ut folk som tjuvar men det verkar ju ändå väldigt skumt tycker jag.

Många olika namn på samma nummer också. :va
Vem bryr sig, han stavar ju som en gud :Bugar

alla tre fungerar brå.De har efekt over 200watt
-kenwood 450kr
-jvc med fjärr,suround,650kr
-technics digital,750kr
Jg majlar bilder och mera info.Tel 073******* Norrköping.

Utan att lägga någon som helst värdering i det gissar jag att säljaren kommer från östblocket. Han skriver som Ludmila Engqvist pratar. "-Brå skick, brå tv.".

honkiie skrev:

Hade han bara haft TV-apparater hade jag inte brytt mig. Men han säljer Systemkameror för 450 spänn?! Blev han kameraspeciallist oxå? Dessutom DVD, förstärkare, datorer, en bil... T.o.m så jag tycker det osar skumt när allt presenteras staplat på varanarda hemma på vardagsrummsmattan...

Det står dessutom inte något om kvitton eller garantier någonstans...

....men visst.. han kan ju ha någon form av "pantverksamhet" eller "loppmarknad".

Edit1:

Det som gör det hela ännu mer spännande är att på samma telfonnummer verkar finnas både en Henry, en Christina, en Peter och en Richard och en FRADRIK(hehe) och en Pontus

Last edited:
Har någon tänkt på att anmäla det här till polisen?? Eller kanske blocket iaf?

Chrille skrev:
Har någon tänkt på att anmäla det här till polisen?? Eller kanske blocket iaf?

Blocketlänken ligger på buzz.bazooka.se så jag antar att så många har sett den så att någon har ringt polisen. Annars kan du ju ringa om du vill.

Hm... han kanske känner de som tog min plasmaskärm... :mad: :huvet

Jag blir mycket misstänksam när jag ser stavningen. Det måste vara samma kille. :rolleyes:

Jag tror inte inte att de där tv-aparaterna är så mycket skummare än om man köper något på "Loppis" i Skärholmen. :hihi

UrbanTiger skrev:
Han/hon lider åtminstånde av en lätt personlighetsklyvning :3freak

Rikard
Peter
Pontus
Kalle
Kristofer
Henry
Kristina :va
Philips
Fradrik
Aleks
Patrik

Hahahahahahahahahahahah!

Verkar ju bara va "äldre" prylar. Hade han varit tjuv så tycker man ju att han borde fått tag på lite nya saker med?

aså kan inte va lätt o bo i storstan..
här finns de få tjyvar o när jag jobba i s-holm ett tag träffa man massa skumma människor..
en snubbe som jag testa o tillslut fick jag fram att han kunde fixa vad som helst för halva nypriset :3freak
lite varierande men dock :brinnerup

Han/ hon verkar ju så hederlig att man skulle våga låta personen provköra ens hoj.......not :kocko

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8