Nån som är en jäkel på tyska?

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Jag har tänkt att köpa mig en husbil (att ha till tävlingarna), har hittat en ganska ok i Tyskland. Är det någon som kan göra en total översättning på detta åt mig då jag inte riktigt hajar vad som menas med allt....

Luftfederung, Wegfahrsperre, 2.Wärmetauscher für Aufbau, Markiese, für 6 Personen, 3er Fahradträger, Kühlschrank, Herd, Spüle, WC mit extra Dusche, Trumaheizung, 120l Frischwasser und 100l Abwassertank, Warmwasserboiler, 4er und 2er Sitzgruppe, Länge 6000 mm, Höhe 3030 mm, zul. Gesamtgewicht 3400 kg,Scheckheft gepflegt, sehr gepflegter Zustand,

:Bugar :Bugar :Bugar

Pelle B skrev:

Jag suger på tsyka men babelfish.altavista.se säger:

Pneumatic cushioning, going away barrier, 2.Waermetauscher for structure, Markiese, for 6 persons, 3er Fahradtraeger, refrigerator, stove, rinse, WC with specially shower, Trumaheizung, 120l fresh water and 100l waste water tank, warmwasserboiler, 4er and 2er group of seats, length 6000 mm, height of 3030 mm, zul. Total weight 3400 kg, check book maintained, very maintained condition,

korvgubbe skrev:
Jag suger på tsyka men babelfish.altavista.se säger:

Pneumatic cushioning, going away barrier, 2.heat exchanger for structure, Markiese, for 6 persons, 3er Fahradtraeger(Tror det ska vara något med cykel, kanske cykelställ, refrigerator, stove, rinse, WC with specially shower, Trumaheizung, 120l fresh water and 100l waste water tank, Varmvattenkokare, 4er and 2er group of seats, length 6000 mm, height of 3030 mm, zul. Total weight 3400 kg, check book maintained, very maintained condition,

Jag använder mina Tyska A kunskaper och försöker ännu mer.

Pelle B skrev:
Jag har tänkt att köpa mig en husbil (att ha till tävlingarna), har hittat en ganska ok i Tyskland. Är det någon som kan göra en total översättning på detta åt mig då jag inte riktigt hajar vad som menas med allt....

Luftfederung, Wegfahrsperre, 2.Wärmetauscher für Aufbau, Markiese, für 6 Personen, 3er Fahradträger, Kühlschrank, Herd, Spüle, WC mit extra Dusche, Trumaheizung, 120l Frischwasser und 100l Abwassertank, Warmwasserboiler, 4er und 2er Sitzgruppe, Länge 6000 mm, Höhe 3030 mm, zul. Gesamtgewicht 3400 kg,Scheckheft gepflegt, sehr gepflegter Zustand,

:Bugar :Bugar :Bugar

Luftfjädring,ivägkörningsspärr(?) 2 värmeväxlare för utbyggnad,Markis,För 6 personer,3 cyckelhållare,Kylskåp,Härd(ugn),diskmaskin,WC med extra dusch,Trumavärme,120l färskvattentank 100l spilltank,varmvattenberedare,

En 4 sitsgrupp,en 2sittsgrupp (soffa typ).

Längd 6000mm Höjd 3030mm, Tillåten totalvikt 3400 kg.

Tolkningsproblem Scheckheft gepflegt=Presentkort sköt...gissar på att han menar servicebok el liknade.

Mycket välskött

seyou skrev:
LF ist der fuhrer

Han är lika pervers som tyskarna oxå.... fan... och han kan tyska... plötsligt trillar poletten ner och jag kan slå ihop ett och ett...

LF är en gammal tysk porrskådis!

Långa farbron skrev:
Luftfjädring,ivägkörningsspärr(?) 2 värmeväxlare för utbyggnad,Markis,För 6 personer,3 cyckelhållare,Kylskåp,Härd(ugn),diskmaskin,WC med extra dusch,Trumavärme,120l färskvattentank 100l spilltank,varmvattenberedare,

En 4 sitsgrupp,en 2sittsgrupp (soffa typ).

Längd 6000mm Höjd 3030mm, Tillåten totalvikt 3400 kg.

Tolkningsproblem Scheckheft gepflegt=Presentkort sköt...gissar på att han menar servicebok el liknade.

Mycket välskött

Tackar så mycket!!! Diskmaskin låter nästan som överkurs när det gäller rookieracing, man behöver väl inte diska gorby-papper? :va

Pelle B skrev:
Tackar så mycket!!! Diskmaskin låter nästan som överkurs när det gäller rookieracing, man behöver väl inte diska gorby-papper? :va
Messerschmitt som man är, "Spüle" är diskbänk, men då har du nånstans att mellanlagra Gorby-pappret i varje fall :hihi

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back