Nån på väg till louis?

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
har själv taskiga möjligheter att ta mig ner till de... så undrar om det är nån som kanske kunde tänka sig handla för mig med när/om dom åker ner??
självklart betalar jag "frakt" för besväret...
kanske ska passa på att fråga om det är skit man får i.o.m att det är ganska billigt.

dsoders2 skrev:
trodde inte man kunde det...!
men e d så så e ju det en ide :) haha
kanske ska kålla hemsidan nästa gång hahahaha

Jag har beställt från Louis 3 gånger. Frakten ligger på 20 Euro upp till en viss vikt...
har tagit mellan 7 och 17 dagar.

Vad viktgränsen är vet jag inte men ett skinställ kostar iaf inte mer än de där 20Euro:na

bara drygt €20 i frakt, bara att köpa, de är verkligen seriösa.
De hade missat att packa med några remmar till en väska vi beställde förrförra gången och när jag mailat och berättat det så tog det tre dagar så kom remmarna med expresspaket och ett brev med en ursäkt i... Utmärkt kundservice.

//Anders.

UnderDOG skrev:
bara drygt €20 i frakt, bara att köpa, de är verkligen seriösa.
De hade missat att packa med några remmar till en väska vi beställde förrförra gången och när jag mailat och berättat det så tog det tre dagar så kom remmarna med expresspaket och ett brev med en ursäkt i... Utmärkt kundservice.

//Anders.

det låter ju lysande!!!!
kan inte tyska men det måste la gå att trava sig fram
behöver nytt drivpaket nån som har köpt det därifrån??? kvalitet?

korvgubbe skrev:
Jag har beställt från Louis 3 gånger. Frakten ligger på 20 Euro upp till en viss vikt...

Vad viktgränsen är vet jag inte men ett skinställ kostar iaf inte mer än de där 20Euro:na

hur har du betalat, med kreditkort eller banköverförsel?

nån som vet om det är "smart" att betala med sitt visakort via nätet till louis, någon som gjort det och har erfarenhet av det?

vobbla skrev:

nån som vet om det är "smart" att betala med sitt visakort via nätet till louis, någon som gjort det och har erfarenhet av det?

har betalat med visa kort hos dom, tror att det är mycket säkrare än att använda det på krogen.

vobbla skrev:

Jag skulle föreslå engångskort typ sparbanken eller nordbankens e-kort.
Jag har handlat av Louis tre gånger och fått problem 2 gånger, mest beroende på att tyskar inte verkar ha samma syn på korthantering/leveransbekräftelser som vi i sverige. Det löste sig bägge gångerna men inte utan en del mailkonversation.

vobbla skrev:

Jag betalade med mitt Visa-kort...
Det är inga som helst problem. Jag har handlat från dem 3 gånger och betalat med kortet alla gånger. De är en seriös firma så du blir knappast blåst.

Jag förstår inte den överdrivna rädslan för att betala med kort på nätet?! :va Så länge man handlar hos etablerade kedjor/butiker är det ju fanimej säkrare än att betala med kortet när man typ är på krogen för det är ju då man riskerar att råka ut för skimming o.s.v.

Louis är kalasbra. Billiga och relativs snabba leveranser så länge det man beställer faktiskt inte hunnit ta slut.

Jag har köpt hjälm, skinnställ, stövlar, handskar, blinkers, vindavvisare, backspeglar från dem... Aldrig varit missnöjd..

korvgubbe skrev:

har du tur tar det 4 dagar, jag har beställt på måndagen o fått sakerna på fredagen!
:tummenupp

Fick 2 ställ från dom idag, beställningen gjordes i onsdags förra veckan. Dom har en kille som pratar utmärkt engelska bara att ringa o fråga. Har betalt med kort båda gångern!!!

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!