Nån mer som har lust att sätta dit några mc tjuvar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Tommi_mx

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Ingen
Inom en veckas radi kommer jag mest troligen få ett inbrott i garaget. Eftersom min granne såg några blattar kolla in mitt garage osv. Någon som vet vart man kan köpa en bra och bilg kamera så man kan få bild på dom?Eller finns de nån som är vilig att sitta vakt under natten... Visst hojen står inte kvar längre där men jag vill ju gärna sätta dit dom om dom gör inbrott så kom gärna med tips

Oj de var mörka/mörkhåriga då kommer de garanterat sno dem.:rolleyes:

• Gilla
Reaktioner: MGT
Köp en batong, o campa o garaget. Det får dem garanterat att tänka innan de baxxar nästa hoj.. Ring även polisen o tala om detta och förklara att om du hittar dem i ditt garage kommer du förmodligen behöva försvara dig. (Då finns det noterat om det blir tjafs m lagen senare..) (Har jag hört..) :gnissla :tummenupp

Eller kolla på ensam hemma filmerna, massa bra tips där ju! Grilltändare på handtaget osv.. :D

Last edited:
ja vad skulle de annars där och göra,sälja jultidningar eller letar de efter sin kamel som sprungit bort?
tror på trådskaparens teori,hittar man en objuden blatte eller svensk på sin tomt så nog fan är de där för att stjäla,svenskarna är dessutom de mest stöldbenägna personerna i norden enligt en färsk undersökning,gissa vilket land som har högst invandring så har vi inte sagt varför jag tror helt på trådskaparen.tyvärr inte tid eller närhet till dig men det finna fina ritningar på "felriktade" larmminor baserade på hagelpatroner på nätet.
för att göra det enkelt för efterföljande moralister,en död idiot är en bra idiot,oavsett ursprung.

Ja de kollade in bara, kollar man in nånstans betyder det att man kommer åka dit och sno allt man kommer över.

Ja vi "blattar" snor allt vi tittar på, jag och min pappa råkar alltid få med oss allt vi sett under dagen....

Sätt feta kedjor i marken och sen upp på din hoj.
Lås den med 50 lås.
Dra in lite saftblandare och sirener och koppla till dörren.

Sen kan du ju alltid stå där med en batong och skrika hejvillt.
Då ska du se att dom skiter ner sig.

Ja vi "blattar" snor allt vi tittar på, jag och min pappa råkar alltid få med oss allt vi sett under dagen....

Meeeen gud. Tror du inte han hade gjort tråden om det hade varit svenska killar??

Debattera om blattar/svenskar kan ni göra i Ot-ot-forumet, inte här!

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage