nån mer som e lika tokig

Den Preben

ödmjuk vinner
Gick med
8 Mar 2003
Ort
vollsjö
Hoj
säta eks tållv ärr
och skall köra med i mastadont kortegen vid bakkens invigning den 17:e mars.
Vi e ett litet gäng som skall köra över,,skulle vara kul om vi blev fler,,men kallt kommer det att bli,,hoppas att det vita hinner försvinna ,o en 5-6 plusgrader hade osså suttit fint :)

Men vad gör man inte för att få köra med i en kortege med 5-8000 motorcycklar
:yoparty
 
Farsan var med där förra året.
Enligt honom var det rätt miserabelt, svinkallt och man körde aldrig över 25km/h. Tog ett par timmar i den takten.

Men lycka till! :tummenupp
 
xyx skrev:
Farsan var med där förra året.
Enligt honom var det rätt miserabelt, svinkallt och man körde aldrig över 25km/h. Tog ett par timmar i den takten.

Men lycka till! :tummenupp
ja i fjol så var det nog köld rekord,,det var tredje året som jag var över o det blåste sket mycket,,
det gäller o vara där i god tid så man får en plats hyfsat långt fram,,då går det o ösa på lite då o då
 
eldklingan skrev:
och skall köra med i mastadont kortegen vid bakkens invigning den 17:e mars.
Vi e ett litet gäng som skall köra över,,skulle vara kul om vi blev fler,,men kallt kommer det att bli,,hoppas att det vita hinner försvinna ,o en 5-6 plusgrader hade osså suttit fint :)

Men vad gör man inte för att få köra med i en kortege med 5-8000 motorcycklar
:yoparty
Lite info hade kanske varit på sin plats.Jag har iaf aldrig hört talas om det.
Mastadontkortegen vid bakkens invigning den 17:e mars?????
Erat lilla gäng, var ifrån?Köra över vadå?? xyx skrev att hans farsa åkte förra året.Är det invigning varje år :confused: Nyfiken bara.
 
Står gärna över, det kommer att vara köldrekord i år igen ;)

Du måste vara den enda i Vollsjö med hoj. Du och han som jobbar på banken med sin cbr900.... sött litet samhälle :hihi
 
Mavve skrev:
Står gärna över, det kommer att vara köldrekord i år igen ;)

Du måste vara den enda i Vollsjö med hoj. Du och han som jobbar på banken med sin cbr900.... sött litet samhälle :hihi
Hallööu,är detta nåt skånskt machoevenemang?Som sagt var..nyfiken :confused:
 
Turture skrev:
Lite info hade kanske varit på sin plats.Jag har iaf aldrig hört talas om det.
Mastadontkortegen vid bakkens invigning den 17:e mars?????
Erat lilla gäng, var ifrån?Köra över vadå?? xyx skrev att hans farsa åkte förra året.Är det invigning varje år :confused: Nyfiken bara.
Vi samlas 1630 på mc donalds Lockarp,utanför malmö,,ligger på motorvägen som går mot köpenhamn.Det e bara o komma ,alla är välkommna.
 
Mavve skrev:
Står gärna över, det kommer att vara köldrekord i år igen ;)

Du måste vara den enda i Vollsjö med hoj. Du och han som jobbar på banken med sin cbr900.... sött litet samhälle :hihi
Alla vägar bär till Vollsjö,var det nån känd gubbe som sa,,,,,eller :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top